CGS, ספקית גלובלית של יישומים עסקיים, פתרונות למידה ארגוניים ושירותי מיקור חוץ, הכריזה על הרחבת השירותים הניתנים דרך הסניף הישראלי שלה. במסגרת הרחבת הפעילות, תספק החברה שירותי BPO כוללים לחברות גלובליות תוך מינוף היתרונות של מגוון השפות והידע הטכנולוגי של נציגי השירות בישראל.
הסניף הישראלי, הממוקם בנתניה, מאפשר ל- CGS לחזק את המענה שהיא מעניקה ללקוחותיה ב- 26 שפות. זאת בזכות היכולת של הסניף לספק שירות ותמיכה בעברית, רוסית, ערבית, אנגלית וצרפתית. המשרד הישראלי, הכולל 200 עמדות נציגים, מרכז נתונים מתקדם ומודרני עם תשתית טלקום, מעניק פתרונות ללקוחות הדורשים תמיכה טכנית ושירות לקוחות גלובלי, וכן שירותי משרד.
"במשך 5 שנים סיפקנו שירותי BPO באזור", אמר איתן לומברד, מנכ"ל CGS ישראל. "הצורך הגובר מצד לקוחותינו הקיימים למענה גלובלי מחזק את היתרונות של המשרד הישראלי. השילוב בין מומחיות טכנולוגית, לבין ריבוי השפות בצוות שלנו, מייצר שירותי לקוחות ותמיכה באאוטסורסינג ברמה גבוהה, המתאימה גם לחברות טלקום והיי טק".
"בחודשים האחרונים, החל מהתפשטות מגיפת הקורונה, הסניף הישראלי של CGS, יחד עם החברה הגלובלית, זוכים לשבחים מהלקוחות שלנו – בזכות המעבר המהיר והחלק למעבר מעבודה מהבית מבלי לפגוע ברמת השירות שהלקוחות שלהם רגילים לקבל", שיתף לומברד.
CGS מציעה גישה היברידית ייחודית למרכזי תמיכה גלובליים, עם שילוב בין יכולות אוטומציה לבין נציגי שירות אנושיים הממוקמים במרכזי שירות בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה ובמזרח התיכון. הצ'ט-בוט מבוסס ה- AI וטכנולוגיות ה- RPA של CGS משלימות את שירות התמיכה האיכותי שמתקבל מאלפי נציגים המכסים מספר רב של שפות. CGS תומכת ברבים מהארגונים הגלובליים המובילים בתחומי קמעונאות, תיירות, שירותי בריאות, טכנולוגיה וטלקום. פתרונות ה- BPO החדשניים, הגמישים ש- CGS מספקת, כוללים תמיכה טכנית ושירות לקוחות, מכירות, בניית ערוצי מכירות, ותמיכה במשרד אחורי.