מהמחקר עולה כי ערוצי התוכן של חברת הלוויין YES הם המסוקרים ביותר במדורים אלו עם נתח חשיפה של 34% מכלל הסיקור, הוט שנייה עם 24% ואחריה ערוץ 10 (20%), ערוץ 2 (18%) וערוץ 1 (4%). ההובלה של YES הינה בעיקר בזכות הפקות המקור כדוגמא בולטת הינה הסדרה דני הוליווד בכיכובו של רן דנקר, רכש סדרות מוצלח כגון הסדרה עקרות בית נואשות וערוץ –Yes דוקו שאף הוא זוכה לחשיפה גבוהה, 74 אזכורים. את קטגוריית ערוצי הסרטים מובילה הוט עם 123 אזכורים בעוד ש-Yes עומדת על 103. לאחרונה חלה עלייה בכמות אזכורי הפקות המקור של הוט בעיקר בשל הסדרות red-band וחשופים בכיכובה של יעל בר-זהר אך טרם נרשם מהפך בקטגוריה זו.
ממצא מעניין נוסף של המחקר הינו הקרב בין ערוצי הטלוויזיה המסחרית שם מוביל ערוץ 10 עם 156 אזכורים לעומת 137 אזכורים לערוץ 2. הקטגוריות בזכותן מוביל ערוץ 10 הינם הספורט (שידורי יורו 2008) ותוכניות הריאליטי הרבות; לרדת בגדול, מחפשים אהבה, המטבח ונקמת המחוננים שעלתה לאוויר לאחרונה. בפן הפקות המקור נמצא כי הערוצים בתיקו מבחינת היקפי האזכורים בעוד שפן החדשותי חדשות ערוץ 10 ביתרון קל של 5 אזכורים על פני חדשות ערוץ 2.
מור לביא, מנכ"ל חברת "סיקור": " ערוצי הלוויין והכבלים מפגינים נוכחות קבועה ודומיננטית במדורי ביקורות הטלוויזיה והמלצות הצפייה, חשיפה זו מחזקת את התדמית התקשורתית שלהן כספקיות בידור, תוכן ותוכן מקורי. דווקא המקום השלישי בחשיפה התקשורתית- ערוץ 10, הוא המעניין ביותר. הערוץ מצליח להתמקם במקום מכובד בזכות השקעה נבונה ומינון נכון בין תכניות בידור וספורט".