"הרץ" מציעה "שליטה בזמן": יוצאת בקמפיין תדמיתי לחיזוק מעמדה

חברת "הרץ" – קשר רנט א קאר, העוסקת במגוון תחומים בשוק הרכב ובהם ליסינג והשכרות רכב בארץ ובחו"ל יוצאת בקמפיין פרסומי שתומך תדמיתית בחברה ועיסוקיה. הקמפיין עוצב תוך שימת דגש לנושא השירות, שחלק ממנו הוא גם חסכון בזמן. הרץ, על מגוון מוצריה הקיימים והעתידיים, מבטיחה בקמפיין לעזור ללקוחותיה המגוונים לנהל את הזמן בצורה יעילה, כי הזמן שלהם יקר גם לה.


הקמפיין באמצעות "גיתם BBDO", יוצר שפת מותג מבודלת ייחודית ועקבית, כולל אייקון מרכזי – שעון מחוגים, שיוביל מעתה את כל הפעילויות התקשורתיות של הרץ. השעון מייצג את הזמן של הלקוח והמודעות ממחישות באמצעים קריאטיביים מגוון רחב של שירותים אותם מספקת הרץ ביעילות תוך חסכון בזמן.



משך הקמפיין כשלושה שבועות והוא יעלה בעיתונות הארצית, באינטרנט, במסכי Street TV ובמתן חסויות. היקפו יעמוד על כ- 1.5 מיליון ₪.



סיסמת הקמפיין –"הרץ – הזמן שלך יקר לנו"!



אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס