בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין למגזר העסקי בהובלת דביר בנדק ודבל'ה גליקמן, המדגיש את סל הפתרונות שמציע הבנק למען העסקים, תחת המסר:" במיוחד עכשיו אתם מתאמצים יותר למען העסק שלכם, גם אנחנו".
כחלק מהמהלך יוצא הבנק בנוסף בפעילות אינסטגרם ייחודית בכיכובם של אלין כהן, עומר מילר ונועה בני. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 6.5 מיליון ₪ ותעלה בכל ערוצי המדיה.
בקמפיין חדש בהובלת פרזנטור הבנק דביר בנדק, מציע מזרחי טפחות סל פתרונות עסקיים לעסקים שיקלו עליהם בהתמודדות שלהם עם משבר הקורונה. דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" אך כעת בשם החדש "שאול ופיצוחיו". שאול הרחיב את פעילות העסק והוסיף מכירת פיצוחים לצד החמניות.
בקמפיין, דביר נכנס לחנות ופוגש שוב את שאול ותוהה לפשר התוכים במקום. שאול מספר לו כי בניו הוצא לחל"ת וביחד עם התוכי, סמנכ"ל הפיצוח בעסק, הם הרחיבו את הפעילות בלית ברירה והתוכים מסייעים בפיצוח גרעיני החמניות שכעת מוצעים למכירה ללקוחות.
בתום סרט הפרסומת מציג הבנקאי של מזרחי טפחות לשאול את מכלול הפתרונות המוצעים לעסקים, כגון: התאמת מסגרת אשראי, הלוואה בערבות מדינה ומוצרים נוספים, לצד ליווי בנקאי עסקי ואישי המלווה את הלקוח וזמין לו בכל ערוץ שיבחר.
כחלק מהמהלך הנוכחי הבנק אף יוצא בפעילות אינסטגרם ייחודית בכיכובם של אושיות האינסטגרם ובעלי עסקים מצליחים בעצמם: אלין כהן, נועה בני ושף עומר מילר, כשכל אחד מספק מספר טיפים להצלחה. טיפים אלו יעלו בעמוד אינסטגרם ייעודי שיוקם לצורך הקמפיין.
הקמפיין יעלה בכל ערוצי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG :
משרד פרסום – ראובני פרידן IPG
מנכ"ל משותף – זיו קורן
משנה למנכ"ל – שירי הייסר
סמנכ"ל קריאייטיב – דני יעקובוביץ'
מנהל קריאייטיב – רון ליטאני
ארט דירקטור – איל לבנון
סופרוויזרית – מעין רום
תקציבאית – עדי נתנזון
מנהלת הפקה – איבונה קרוגליאק
חברת הפקה – ראבל סרטים
במאי – רני כרמלי
צלם – מנו קדוש
עורך – דדן עוזיאל
בית פוסט – גראוויטי
סאונד – סאונדהאוס