אירועי דיגיטל מצליחים: ממשבר אמון לניהול הזדמנויות – סאפ ישראל

שם : מורן נוף

תפקיד מנהלת כנסים ואירועים דיגיטליים SAP ישראל.

ספרי על אירוע וירטואלי מוצלח שהפקת לאחרונה ומה גרם לו להצליח?
"מפגש דיגיטלי : החוויה והלקוח ממשבר אמון לניהול הזדמנויות, נערך לאור התקופה האחרונה שזעזעה את כולנו ונגעה בכל שדרות החיים: הרגלי עבודה, הרגלי צריכה, שגרת משפחה, מערכות יחסים ועוד. המותגים והלקוחות חוו טלטלה קשה, שהביאה למשבר במערכות היחסים מבוססות חוויית לקוח. שאלות רבות התעוררו עם החזרה המדורגת לשגרת עסקים, יחד עם המציאות החדשה שעדיין אתנו. החלטנו לקיים מפגש עם מובילי המותגים וחווית הלקוח מהגדולים בארץ. במפגש דנו בתחושות, בהתמודדות עם המשבר, נגענו בטרנדים הצומחים בשוק ותארנו כיצד ניתן להפוך משבר להזדמנות במפגש השתתפו מנהלי חדשנות,, CDO’s מנהלי חוויית לקוח, מנהלי שיווק ומנהלי מכירות"

המפגש התנהל כפאנל מצולם של מבחר בכירים מארגונים מובילים במשק, שתיארו מצבים אמיתיים מחיי היומיום, עובדות אלו הובילו להצלחת המפגש ואחוזי התעניינות וצפייה גבוהים".

עצות הזהב שלך לאירוע וירטואלי מוצלח ?

· להתייחס לתקופה ולאתגרים אמיתיים מחיי היום יום בארגונים

· לרתק, לחדש, להעשיר, להראות מגוון זוויות ואפשרויות תלוי קהל יעד.

· לייצר פנייה מותאמת באופן מדויק לקהל יעד

· לשמור על מסגרת זמנים קצרה וקולעת ולדאוג לתזמון תכנים מוצלח.

· לעבוד עם פלטפורמת אירועים וירטואלית שמאפשרת בניה נכונה של תהליך האירוע, מהתכנון, דרך הביצוע ולאחריו ב-follow-up. חשוב מאוד לעבוד עם פלטפורמה שמאפשרת אנגייג'מנט משמעותי עם המשתתפים – בין אם דרך סקר, שאלון, חומרים שניתן להוריד, שאלות ותשובות למומחים תוך כדי המפגש – ותיעוד של כל אלו ברמה הטובה ביותר שתסייע להבין את הפוטנציאל העסקי מהאירוע בקלות.

כאשר נחזור לשגרה יום אחד – מה תפיק/י יותר – אירועים פיזיים או וירטואליים?

ללא היסוס, שילוב מנצח של שניהם.

אין תחליף למפגשים פיזיים, לחיצת יד/ מרפק, מבט בגובה העיניים, נטוורקינג אנושי בלתי אמצעי באווירה מקצועית ואיכותית. עם זאת המפגש הווירטואלי נגיש, פורץ מגבלות ומאפשר יכולות אחרות שקשה לייצר במפגש פיסי.

אולי יעניין אותך

bdo1
galit6
red-hat3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח