יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין טלוויזיה לרגל השקת המיתוג החדש של קטגוריית העוגות

לפני כחודש השלימה יחידת המאפה של עלית את תהליך המיתוג החדש של קטגוריית העוגות הכולל שפה חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות וצבעוניות שאמורים לרענן את קטגוריית העוגות.



במסגרת תהליך המיתוג, החליטה עלית לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות וצבעוניות, ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית



מתוך עולם של שמחת חיים ושובבות, עיצב סטודיו "ברוך נאה קריאטיב ברנדינג בע"מ" אריזות חדשניות בהן המוטיב המרכזי – שימוש בדמויות חייכניות ועליזות על רקע צילומי עוגות מרהיבים.



הקמפיין למיתוג מחדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן יגבה יעלה בתאריך 22/6/05 בערוצים 2 ו- 10 למשך כשבועיים ויכלול שני סרטונים שונים. היקף ההשקעה נאמד בכ- 2 מיליון ש"ח. בקמפיין ינוהל תחת תחת הסיסמא: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".



כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות קידום מכירות ענפה, הטעמות וניראות חזקה בנקודות המכירה.



אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף