"כלמוביל -מרצדס" תעניק חסות בקו שיווקי מעניין לאופרה הישראלית בהיקף שנתי של כחצי מיליון שקלים

"כלמוביל", יבואנית "מרצדס", לישראל, תעניק חסות שנתית לאופרה הישראלית, זאת כחלק מהאסטרטגיה של מרצדס, השמה דגש על חיבור המותג לערכים של תרבות, אמנות, יצירתיות, איכות וסגנון חיים. היקף כספי מוערך של החסות, כחצי מיליון שקלים בשנה.


רן דנאי, מנהל השיווק של כלמוביל – מרצדס, מציין כי שיתוף הפעולה עם האופרה הישראלית תואם את הקו הפרסומי של מרצדס לשנת המודל 2006 העושה שימוש בחתימותיהם של גדולי העולם תחת הסיסמא "יצירת מופת" ומחבר את המותג מרצדס ליוצרים אשר עיצבו את פני התרבות וליצירות הגדולות של כל הזמנים. דנאי מוסיף כי ערכים כגון יצירתיות, חדשנות, יוקרה, איכות, דמיון, תשוקה, המצאה וביטוי העומדים מאחורי יצירות האופרה הגדולות של התרבות, אלו הם גם הערכים העומדים מאחורי המותג מרצדס.


כנותנת החסות הראשית, תעניק כלמוביל – מרצדס בשלב הראשון חסות לאופרה התנ"כית החדשה "שמשון ודלילה". חסות זו מהווה המשך לקמפיין הפרסומי של מרצדס לדגם ה- CLS תחת הסיסמא "אמנות הפיתוי", אשר הציג סדרה של ציורים הממחישים את סיפורי הפיתוי הגדולים ביותר בהיסטוריה בהם שמשון ודלילה, כאשר ה- CLS Class החדשה של מרצדס מוצגת כפרק החדש באמנות הפיתוי.



אולי יעניין אותך

15528pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים