רשת היזמות והחדשנות OpenValley באירוע ווירטואלי "Eזדמנויות חדשות בעידן של מציאות משתנה"

ארבע מנהלות מובילות על במה וירטואלית אחת: שירי גרין-אלגביש מנכ"לית רשת OpenValley אירחה את עדי סופר-תאני מנכל"ית פייסבוק ישראל, רעות לונברג מנהלת קהילת הצרכנות "רעות תקני לי" ושרון מרק סגנית ראש עיריית אשדוד "עיר הe-Commerce " למפגש וירטואלי שכותרתו "להפוך את אתגרי הקורונה להזדמנויות: אי-קומרס והמשכיות עסקית". במרכז האירוע שהתקיים בתחילת החודש (2/11) בהשתתפות מאות בעלי עסקים, נשים יזמיות וחברות סטארט אפ, התקיים פאנל בנושא עסקים, חדשנות ואיקומרס, בהנחיית גרין-אלגביש, ששאלה את האורחות איך יכולים עסקים קטנים להגיב למשבר הקורונה ולהיערך להמשך פעילות עסקית בהתאם לתנאים המשתנים, לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות חדשות ולבנות יתרון תחרותי.


רעות לונברג הקימה פלטפורמה בשם "רעות תקני לי" לפני כשלוש שנים. כיום, רעות תקני לי היא קהילה צרכנית צומחת שמרכז פעילותה בפייסבוק, ומונה כבר מעל ל- 120 אלף חברים. "העולם החדש, ה"קורוני" הביא למרכז הבמה בארץ את האון-ליין, באיחור של כמה שנים בהשוואה למתרחש בחו"ל. אנשים לא הפסיקו לקנות, אלא פשוט שינו את הרגלי הצריכה שלהם, והם מחפשים מה שנוח להם וזמין להם. הצרכים שלנו כיום הם אחרים. ביומיום, בשוטף, אנחנו מאפשרים לעצמנו יותר מותרות, וכבר חצי שנה אנחנו במצב הישרדותי. אני ממליצה לעסק שרוצה להתחיל לעבוד בעולמות הדיגיטל, לשמור על מאגר הלקוחות הקבועים, על הדאטה שלו, לפתח יכולות להגיע לטראפיק ולחשיפה. זה לא מספיק אתר מצוין אם אין לו קהל. חשוב לעבוד טוב על מועדון חברים, ניוזלטר איכותי או דרך אחרת בה אפשר להגיע ולשמר קהל לקוחות", אמרה לונברג. לפני חודשים אחדים, פרסמה שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק העולמית, פוסט שהוקדש לתמיכתה של פייסבוק ישראל בעסקים שנפגעים במשבר הקורונה. כדוגמה לתמיכה בקהילה, בחרה לציין את העשייה של קהילת "רעות תקני לי". "אני צרכנית אונליין מצטיינת", סיפרה לונברג, "וידעתי שיש לי אפשרות לסייע ולתת כלים לאנשים נוספים שרוצים לדעת איך אפשר לחסוך כסף וגם לא פחות חשוב – לחסוך זמן. אנחנו מסייעים לאנשים להתמצא בעולם הקניות ברשת: איך לזהות אתרים איכותיים, איך לחסוך עלויות, להתמודד עם מיסים ולעקוב אחרי חבילות. כשאנשים יצאו לחל"ת, הייתה תחושה של שינוי סדר העדיפויות הצרכני, לחשיבה שבוחנת הוצאה של כל שקל והתמקדות ברכישות של מוצרים שיכולים לסייע בהתמודדות עם המצב החדש. עברנו לחשוב מה אנשים צריכים כרגע, מה יקל עליהם במצב הנוכחי- פעילויות שהן לפני הכל מענה על צורך. המעורבות והפעילות גדלו מאוד בתקופה הזו", ציינה. "בתקופת הקורונה, אנשים עסוקים בלשרוד ובלחפש דרכים להמתיק את השהייה בבית. משחקי יצירה, צעצועים, ציוד ספורט, בגדים כיפים לבית, אביזרים לחצר, ספרים, מוצרי חשמל לבית ולמטבח ואלכוהול. במסגרת פרויקט "זה העסק של כולנו" שנוצר על מנת לאפשר לעסקים קטנים לקבל חשיפה טובה ולהשתמש נכון יותר בנכסים הדיגיטליים שלהם, פייסבוק רתמה מנהלי קהילות, ואנחנו בתוכם, לשתף בקהילות שלהם עסקים קטנים שקרובים לליבם ולעזור להם להגיע לחשיפה גבוהה. במקביל, הם פתחו עבור העסקים מערך שיעורים מקצועיים בחינם לפיתוח וקידום בדיגיטל", סיכמה.


"המציאות של תקופת הקורונה מפנה מקום לפלטפורמות מקוונות, וחשוב שעסקים, גם הקטנים שבהם, יכירו מקרוב את האפשרויות של עידן האון-ליין ואת חשיבות הפיתוח של יכולות להגיע לקהלי יעד רלוונטיים לפעילותם העסקית באמצעות רשתות חברתיות", הסבירה גרין-אלגביש. "החזון של רשת OpenValley הוא לייצר קהילה של מובילי חדשנות ולייצר שיח גם במקומות מרוחקים מ"מדינת תל אביב". לייצר פלטפורמה ומעטפת ידע, שירותים, הכוונה וייעוץ לסטארט אפים בישראל", פירטה, "לצורך כך, חברנו לסוכני שינוי – ארגונים ויזמים שעושים בעצמם צעדים גדולים בהטמעת חדשנות".


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח