איגוד השיווק הישראלי הכריז על הזוכים בפרס ה-Booster למהלכי דיגיטל לרבעון השני של 2020

הזוכים הם: עמותת נירים עם
המהלך “המסע של נירים”, הסתדרות העובדים
עם השקת אפליקציית “עובדים בריא”, בזק עם המהלך " 200 אלף ישראלים בעקבות
הסיסמא של יעקב" והמהלך של מותג הטלוויזיה
LG A Work of Art

בוסטר הוא פרס המוענק עבור
מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים
יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן
שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’. מדי רבעון יתכנס צוות שופטים הכולל בכירים
בתחום השיווק בדיגיטל ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה
קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.

שוברים
את לינקדאין ומצטרפים למסע של נירים:

אחת ההשפעות השליליות של הקורונה היא פגיעה
חמורה במצבן של העמותות הישראליות. עמותת נירים, המטפלת בבני ובנות נוער בסיכון
היא אחת מהן. קמפיין נירים הוא חלק ממהלך “באים בטוב” של גלובס שנועד לתת חשיפה
ולגייס עזרה עבור העמותות בישראל.

נירים מעניקה לבני ולבנות נוער שנמצאים
בסיכון הזדמנות נוספת ולעתים אחרונה לחזור אל לב החברה הישראלית כאזרחים התורמים
לעצמם, למשפחות שלהם ולמדינה. כלי הטיפול העיקרי של הכפר הוא השטח. בני הנוער
עוברים מסעות מפרכים כשהם נמצאים מאות ימים בשטח

קמפיין המשפיענים של נירים עשה שימוש
ב”משפיעני” לינקדאין ששינו את הפוזישן שלהם בלינקדאין ל”חברים במסע של נירים”.
הקונספט היה ‘בואו להיות חלק מהמסע’ משום שמטרת הקמפיין לא היתה רק גיוס תרומות
אלא משהו גדול יותר. ביום אחד, מאות משפיענים בלינקדאין שינו את התפקיד שלהם
בלינקדאין ל”חבר במסע של נירים” ועוררו סקרנות ושיח. למחרת, אותם מובילי דעה העלו
פוסט שבו הם סיפרו על עמותת נירים ועל המסע שהם עצמם עברו עד שהגיעו לתפקידם
הנוכחי. בהמשך עלו גם מודעות פרינט בגלובס, באנרים ופוסטים בפייסבוק והזמנו את
מובילי הדעה לפרסם את הפוסט גם בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, על מנת שהמסר
יהדהד כמה שיותר. היות והעמותה לא הייתה מוכרת וכמעט ולא קיבלה תרומות מהציבור,
המהלך הביא לעלייה של עשרות אחוזים בכל הפרמטרים- החשיפה והטראפיק, הכניסה לאתר,
השהייה וכמובן הלידים למתנדבים והתרומות הכספיות. רוב המהלך היה אורגני והוא נתמך
במדיה שנתרמה בחינם ע”י גלובס בעיתון ובפייסבוק.

מנימוקי השופטים:
זהו השימוש הראשון בלינדקאין כרשת חברתית של משפיענים ומובילי דעה וכן שימוש
קריאייטיבי בפונקציית “שינוי התפקיד המקצועי” בפלטפורמה על מנת להעביר מסר שיווקי.
מיותר לציין כי כל הפעילות הזו הייתה אורגנית. השימוש בפלטפורמת הלינקדאין העסקית
היה מקורי ויצירתי, עורר שיח והוביל לתוצאות מדהימות. זהו שימוש סופר חכם
בפלטפורמה שפחות משמשת למהלכים ומתאימה מאוד לכיוון ולצורך.

הסתדרות
העובדים: השקת אפליקציית “עובדים בריא"

בתחילת
שנת 2020 יצאה ההסתדרות עם תוכנית ייחודית לעידוד אורח חיים בריא בקרב העובדים
בארץ וכחלק ממנה השיקה את אפליקציית “עובדים בריא”. האפליקציה מאפשרת למשתמשים
לנטר את הפעילות הגופנית שלהם, ולקבל תמונת מצב עדכנית על עמידה ביעדים האישיים של
מספר צעדים ליום. בנוסף מאפשרת האפליקציה להשתתף בקבוצות אימון וירטואליות של מקום
העבודה, לעקוב אחר התוצאות המשותפות שלהם ולהתחרות זה בזה. גולת הכותרת של
האפליקציה היא תוכנית “מטבעות הבריאות” המאפשרת להמיר צעדים במטבעות אותם ניתן
לנצל למגוון הטבות, הנחות ומתנות.

עם
פרוץ הקורונה, החשיבות שבשמירה על פעילות גופנית סדירה ואורח חיים מאוזן ובריא
התעצמה אף יותר מהרגיל. אחרי השקה שקטה בקרב העובדים עלתה ההסתדרות באוקטובר 2020
במהלך לציבור הרחב שכלל קמפיין טלוויזיה שנועד לייצר מודעות רחבה והד תקשורתי
לאפליקציה, וקמפיין דיגיטל שכלל סרטי וידאו ותוצרי דיגיטל שונים שנועדו לייצר
המרות ישירות להורדה של האפליקציה, המהלך נחתם בשת”פ עם
MAKO לכבוד יום ההליכה הבינלאומי. בתקופת הקמפיין הורידו והצטרפו
לאפליקציה 12 אלף משתמשים חדשים, אשר תרמו למיקום של אפליקציית “עובדים בריא”
במקום השני בקטגוריית הבריאות והכושר באנדרואיד. עד היום נצברו באפליקציה יותר מ-390
אלף מטבעות בזכות הצעדים שעשו המשתמשים. לאפליקציה יש כ-240 אלף כניסות בממוצע
ביום מ-60 אלף יוניקים.

מנימוקי
השופטים:
המהלך נגע בצורה מדויקת בצורך ובנושא שתפסו
חשיבות מיוחדת בתקופה שבה הוא עלה, והצליח לייצר מוטיבציה בקרב הנחשפים אליו והנעה
להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה. ההסתדרות זיהתה צורך עז לעודד בריאות פיזית
(ונפשית) דרך ליווי לצעידה וספירת צעדים. הטמעת האפליקציה הייעודית לאורח חיים
בריא ופעילות ספורטיבית נעשתה בעיתוי מדויק בזמן הקורונה ותוצאה יפה לכמות ההורדות
בתקופת הזמן הזו. מינוף הכוח של ההסתדרות לעשייה אפקטיבית ולתרומה לא כספית
לעובדים – מרשים.

בזק – 200,000 ישראלים בעקבות הסיסמא של יעקב

באוגוסט
2020 יצאה בזק למהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל שניפץ שיאי מעורבות ובאזז ותורגם
להצלחה עסקית מסחררת. במסגרת המהלך שלחה בזק מיליוני ישראלים לחפש את הסיסמא ל-
Wifi של יעקב בוזגלו, באמצעות רמזים שהסתתרו בפרסומת טלוויזיה שעלתה
קודם לכן. המהלך שמר על סטורי טלינג עקבי ומעניין ובעידן שבו הצרכן מנסה לברוח
מפרסומות, שלח אותו לצפות בפרסומת שוב ושוב. המהלך כלל רמזים ברשתות חברתיות
שונות, אך החדשנות התבטאה בעיקר בארבעה סרטוני רמזים בטיק-טוק. התוצאות: כ-13 אלף
משתתפים, מנחשים שהשאירו פרטים וסיפקו
Data איכותית. 221,700 כניסות למיניסייט ייעודי, שבירת שיאי צפייה: 710
אלף צפיות בעמוד בטיקטוק. באז ושיח מטורף ברחבי הרשת. והכי חשוב – 9000 מצטרפים
חדשים לאינטרנט של בזק – עלייה של 50% בהשוואה לקמפיינים קודמים.

מנימוקי
השופטים
: בעולם שבו מהלכי דיגיטל מסתכמים לרוב ב”נגזרת
לפעילות” או מהלכים להשלמת
Reach, בזק
הפכה את היוצרות ויצרה מהלך הדיגיטלי שהוא המנה העיקרית. הזיהוי של המלך של הבית
מחזיק בסיסמא, החיבור בין פרסומת לפעילות אופליין בבית, החיבור לשיר (הלו יעקב),
הביצוע הקורע, העבודה מול קהלים בגילאים שונים, שכולם יכולים להפעיל לחץ לרכישה
והוויראליות – היו מרשימים. בקיץ 2020, בו ישבו משפחות ישראליות בתוך הבית, הצליחה
בזק לייצר אתגר וירטואלי סוחף שהטריף מדינה שלמה, נתן ערך אמיתי לצרכן והעביר
בצורה מבדרת את המסר השיווקי של בזק

LG:
LG OLED GX – A Work of Art

הטלוויזיה
החדשה של
LG GX OLED
כל כך דקה, שהיא נראית כמו תמונה. ההבנה
שמדובר בפריט עיצובי לכל דבר הובילה את החברה להתייחס אליה בקמפיין ההשקה לא כאל
טלוויזיה, אלא כאל אלמנט עיצובי מרכזי בסלון. לא מדובר בבחירה טבעית עבור מותג
טלוויזיות, שברוב המקרים מתרכז במסרים טכנולוגיים ופונקציונאליים. אבל החברה הבינה
שיש בידיה בשורה אמיתית דווקא לקהל חובבי העיצוב – וזה גם היה הקהל אליו פנה
הקמפיין. ב-
LG הבינו שכדי לקנות פריט עיצובי, הצרכן צריך
לדמיין איך הוא יראה אצלו בבית – ושהם צריכים למצוא את הדרך לעזור לו בכך.

כדי
לפשט את העניין פיתחה החברה פיצ’ר (מציאות רבודה)
AR שמופעל ישירות מתוך דף הנחיתה ולא מצריך הורדת אפליקציה. במסגרת
הקמפיין, משפיענים מתחום העיצוב העלו תמונות המציגות את הטלוויזיה בסלון – באמצעות
הטכנולוגיה, כמובן. עוקביהם רצו לנסות גם, והשתמשו בכלי החדשני. בחירת המשפיענים
נעשתה באמצעות שימוש במערכת חדשנית לניתוח פרופילים. ההשקעה במהלך עמדה על כ-90
אלף ₪

התוצאות:
גידול של 233% במכירת דגם
GX OLED
בגודל “77, גידול של 44% בכלל הדגמים של
GX OLED בהשוואה לחודש יוני, טרום ההשקה גידול כולל של 13% במכירות כלל
מסכי
OLED בגודל “65 ומעלה.

מנימוקי
השופטים
: LG
מינפה טכנולוגיית מציאות רבודה על מנת להגביר נחשקות של מוצר צריכה. החיבור הנכון
בין המסר לטכנולוגיה ולפלטפורמה – ניצח. התזמון גם היה נכון – תקופה של הסתגרות
ממושכת בבתים שהובילה, בין השאר, להתעסקות הולכת וגוברת בחלל החשוב הזה שהפך למבצר
שלנו. אנשים החלו להשקיע יותר בבית, לקנות מוצרים חיוניים לצד מוצרים משלימים,
לעצב ולהפוך את הבית למקום שכיף ונעים לשהות בו. הסגר העצים גם את תחושת השעמום –
מה שהיווה תיזמון מושלם ליצירת משחקיות במהלך השקה.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח