בעקבות המיזוג בין הבנקים ולאחר תהליך של כשנה מושק היום המותג מזרחי-טפחות

לאחר תהליך אינטנסיבי שהתקיים בשנה האחרונה – שבא בעקבות המיזוג בין בנק המזרחי ובנק טפחות, מושק היום המותג "מזרחי-טפחות".



במסגרת התהליך נעשו מחקרים רבים וקבוצות מיקוד עם עובדי הבנק ולקוחותיו, בכדי ללמוד על הערכים, החוזקות והמיצוב של הבנק הממוזג, כפי שהם נתפסים בעיני לקוחותיו הפנימיים והחיצוניים.



מחקרים אלו הראו, כי הצורך המשמעותי ביותר כיום בתחום הבנקאות הוא הרצון של הלקוחות לצמצם את הפער בין צרכיהם, לבין המוצע להם כיום על-ידי הבנקים השונים.



קונספט המותג מזרחי-טפחות מבוסס על הכרה זו, ועל השאיפה ליצור בנק אשר מוביל בחשיבה בנקאית אחרת.



התפיסה הבנקאית הייחודית של מזרחי-טפחות מבוססת על 3 ערכי-יסוד, אשר נמצאו במחקרי הבנק כצרכים המשמעותיים ביותר: צורך בהדדיות, צורך ביוזמה, וצורך ב-EXTRA.



המחקרים הרבים שבוצעו בשנה האחרונה הראו כי שמירת השם המאוחד "מזרחי-טפחות" מעצים את המיוחד והמאפיין שבשני הבנקים ובה-בעת מנטרל חולשות מותגיות.



הלוגו שנבחר ללוות את המותג מזרחי-טפחות הוא סמל ה-Infinity. הצבעים שילוו את המותג מזרחי-טפחות הם : כתום, לבן ואפור. שלושת הצבעים יבואו לידי ביטוי בכל אמצעי התקשור של הבנק: הלוגו, אביזרי הנראות, נקודות ההשקה עם הלקוח בסניפים ומחוצה להם, הפרסום ועיצוב הסניפים, המוצרים של הבנק וכדומה.



כמו בתחום המוצרים והשירותים, גם בתחום השפה התקשורתית משיק מזרחי-טפחות שפה חדשנית, ומבודלת. מתוך ההכרה בכך שבמוקד התפיסה הבנקאית הייחודית עומדת מערכת-יחסים ארוכת-טווח בין הלקוחות לבנק, תתבסס כל השפה התקשורתית על אנשים, ותקשורת בין אנשים.



הרעיון הוויזואלי מזכיר את הסרט "דוגוויל" – האינטראקציות הבין-אישיות מוצגות על-ידי דמויות אנושיות כאשר כל הסובב אותן מתואר באיור ובמילים, במטרה להשאיר את האנשים במרכז.



הסלוגן שילווה את התפיסה הבנקאית של מזרחי-טפחות יהיה: אנחנו לא רק מטפלים בכסף. אנחנו מטפלים בכסף של אנשים.



בימים הקרובים יעלה קמפיין של כרטיס אשראי טפחות, מוצר חדשני וייחודי והוא המוצר הראשון בסדרת מוצרים ושירותים שיושקו על ידי הבנק.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח