התוכן הוויזואלי עושה את כל ההבדל: כך ניתן לשפר את חווית הקניות אונליין

כקמעונאים, אתם צריכים להתכונן לספק חוויה
דיגיטלית אופטימלית בכל נקודות המגע עם הלקוח, החל מעמוד הנחיתה ועד ל-
checkout, אם ברצונכם
לנצל את היתרון של הצמיחה הצפויה בתחום הקניות המקוונות השנה.


ספקו כמה שיותר פרטים וויזואליים אודות המוצרים –
עליכם לוודא כי
האתר שלכם נגיש ומאפשר למצוא את המוצרים בצורה מהירה ונוחה ויתרה מזאת, האתר צריך
לאפשר מעורבות גבוהה עם הלקוחות כדי שהם יהיו מסוגלים לקבל החלטה מושכלת, במיוחד
בתקופה הנוכחית, שבה הם לא יכולים להתרשם מהמוצר באופן פיזי. לכן, ניתן להוסיף
תצוגת מוצר ב-360 מעלות ויכולות הגדלת תמונה יעילות אשר ידמו את ההתרשמות הפיזית
בצורה הטובה ביותר האפשרית. כמובן שתצוגת המוצרים חייבת לעלות בצורה מהירה כדי
למנוע מהקונים לצאת מהאתר.


בצעו אופטימיזציה לתוכן הוויזואלי – כשאנשים מוצאים דילים משתלמים ברשת,
הם נוטים לשתף את הלינקים עם חברים ומשפחה באמצעות אפליקציות כמו
Facebook Messenger
ו-
WhatsApp.
זאת אומרת שמתקיימת תעבורת רשת עקיפה אשר מספקת הזדמנות טובה עבורכם למנף את המדיה
הוויזואלית בנקודות המגע החשובות הללו ולהרוויח משיתוף הלינקים שלהם. לכן, עליכם
לוודא כי מתקיימת תצוגה וויזואלית אופטימלית בכל אפליקציות המסרים המיידיים בעת
שליחת הקישור. מחסור בתמונה או אפילו תמונה באיכות ירודה עלולים להרתיע אנשים מללחוץ
על הלינק שנשלח אליהם. מצד שני, תמונות או סרטונים באיכות גבוהה יעודדו אותם לבדוק
במה מדובר ואולי אף להוסיף את המוצר לעגלת הקניות שלהם.


השקיעו בתוכן וידאו קצר ומושך – הוידאו הפך לפורמט הנפוץ ביותר
בשיווק תוכן ועקף בדרכו את הבלוגים והאינפוגרפיקות ויש לכך סיבה טובה – דקה אחת של
וידאו שווה ל-1.8 מיליון מילים בכל מה שקשור להשפעה על הקהל. תוכן וידאו קצר של 5
עד 20 שניות משחק תפקיד משמעותי בהעלאת המעורבות של הקונים. אולי אתם חושבים שאין
צורך להוסיף וידאו כאשר כבר יש לכם תמונות באיכות גבוהה שמציגות את המוצר, אך
הוידאו מושך יותר צפיות ומאפשר להעביר את הערך של המוצר בצורה עשירה יותר.


הפכו את הוידאו לתומך רכישה – מומלץ להציג סרטוני וידאו לצד סדרה
של תמונות שכן, הדבר מעודד את המבקרים בדף המוצר לבצע רכישה מהר יותר. הפקת
סרטונים אשר מעבירים את המשתמשים בלחיצת כפתור לעמודים הרלוונטיים יכולה לסייע לכם
להציג את המוצר בצורה אינטראקטיבית יותר. כמו כן, הסרטונים – כמו כל תוכן וויזואלי
– צריכים להיות רספונסיביים; הם תמיד צריכים להתרחב כדי למלא את כל המסך, תוך
שמירה על יחסי גובה-רוחב מקוריים.

לסיכום, תקופת הקניות הנוכחית מביאה עמה אי ודאות
רבה, אך מה שאנו כן יודעים הוא שבניית אתר קניות היוצר מערכת יחסים בין האתר לבין
הגולש יביא ליתרונות רבים בעונת הקניות הקרובה. על ידי שימוש בתוכן וויזואלי הלקוח
יזכה למידע רב יותר על המוצרים וסיכוי הרכישה יגדל.

אודות
קלאודינרי

קלאודינרי
(
Clourinary) היא חברה ישראלית אשר מעצימה את המותגים
המובילים בעולם לספק חוויות חזותיות אשר מושכות את תשומת הלב של הצרכנים. הפתרונות
מבוססי הענן של החברה לניהול תמונות, וידאו ונכסים דיגיטליים (
DAM) משתמשים בטכנולוגיות המבוססות על בינה מלאכותית כדי לחסוך את
בעיות ניהול המדיה המסורתיות ומאפשרים למותגים להתמקד באספקה מהירה של חוויות
דיגיטליות אופטימליות בכל תחום שבו הם עוסקים. החברה הוקמה בשנת 2012 ומשרדיה
ממוקמים בישראל, ארה"ב ובריטניה. קלאודינרי מנהלת מעל ל-30 מיליארד נכסים ויש
לה 6,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם
Forbes, Procter & Gamble,
StubHub, Trivago, Under Armour, Walmart Labs, Apartment Therapy, Bleacher
Report, Conde Nast, DoorDash, HelloFresh, Hinge, Lululemon Athletica, NTT
Resonant
ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudinary.com.



*הכותב הינו סמנכ"ל השיווק של קלאודינרי (Cloudinary)

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח