פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, פותחת את שנת 2006 בקמפיין חדש לקטגוריית המשקאות הקלים, המדגיש את המסר: "המשקאות הקלים של פריגת – היחידים מרכיבים טבעיים בלבד".
מהלך זה ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של המותג פריגת להדגשת ערכי המותג ואת החיבור לטבע מחד, ומאידך תומך ביתרון התחרותי של המותג בדמות "היחיד מרכיבים טבעיים בלבד" בקטגוריית המשקאות הקלים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, עלה בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וכן בבתי הקולנוע.
הקמפיין, המתמקד בקטגוריית המשקאות הקלים של פריגת, מתאר אירוע משפחתי בחיק הטבע במסגרתו מנסים בני המשפחה להכניס קשית למשקה הקל של פריגת. המשקה דוחה בכל פעם מחדש את הניסיונות להכניס לתוכו את הקשית, כאשר המסר המלווה את הקמפיין – פריגת עשוי רק אבל רק מרכיבים טבעיים וכל היתר שיישארו בחוץ.
אסף איבניר, משנה לסמנכ"ל השיווק בפריגת: "בחרנו לצאת בקמפיין לקטגוריית המשקאות הקלים במטרה לחזק ולחדד את היתרון התחרותי של המותג פריגת בקטגוריה. הקמפיין מחזק את הבידול של פריגת אל מול מתחריה ומחזק את המשמעות של ההצהרה "מכיל רכיבים טבעיים בלבד" – כלומר , אינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.
כמותג מוביל מוטלת עלינו האחריות לספק לצרכנים פתרונות טבעיים בעולם המשקאות הקלים וזאת כמענה למגמת הגידול בצריכת מוצרים ומשקאות המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד. קטגוריית המשקאות הקלים בישראל מפותחת ביותר ,וזאת בניגוד להתנהגותה באירופה ובארה"ב, על מנת לשמרה ככזו אנו ממשיכים לחדש ולהפתיע מדי שנה במוצרים , בטעמים, באריזות וכמובן שגם בקו הפרסומי".
טל שכטמן, מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "המשקאות הקלים של פריגת מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית שאינה מצריכה כל שימוש בחומרים משמרים והם היחידים עם רכיבים טבעיים בלבד ומאופיינים בטעם נפלא ובאיכות הגבוהה ביותר".
על פי הערכות שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ- 1.5 מיליארד ₪ בשנה, כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים וקפואים. לפריגת נתח (כספי) שוק של 35% על פי נתוני סטורנקסט, 2005.
חברת פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים מאוחד (33%), קיבוץ גבעת חיים איחוד (33%) וקבוצת קוקה-קולה ישראל (33%).