Müller אשר הושקה בישראל לפני כשבעה חודשים, נכנסת לקטגוריה השניה בגדולה בשוק היוגרטים, שוק היוגרט הלבן הטבעי. Müller משיקה תחת סדרת ה- Müller Bianco את Natural Bianco Müller, פיתוח ישראלי למשפחת Müller. Natural Bianco Müller הינו יוגורט לבן טבעי, בעל מרקם ייחודי ואריזה חדשנית. קהל היעד של המוצר מוגדר לצרכני יוגורט, אשר מנהלים אורח חיים בריא ושומרים על תזונה מאוזנת. על מנת להגיע לקהל המטרה, Müller תשקיע בפעילות BTL נרחבת וייחודית; פעילות הטעמות פרימיום בשיטה של Bar Natural Bianco Müller, במוקדי פעילות ייחודים. ההשקעה הכוללת בהקשת Natural Bianco Müller, נאמדת בכ-300 אלף דולר. הראל חייקין , משנה למנכ"ל טרה: " אנו מתכוונים לייצר הזדמנות לצרכן לבחור, אלטרנטיבה איכותית בשוק מתפתח. כיום זהו שוק של שני שחקנים, אנו מאמינים כי השוק יגדל ויהיה מקום לכל השחקנים. כמו בהשקות הקודמות של Müller, אנו מביאים חדשנות לצרכן, ומציעים לצרכני היוגורט הלבן מוצר בסטנדרט האיכות של Müller ובמרקם הייחודי לו. Natural Bianco Müller בא ומדגיש את האסרטגיה של Müller , תודה לטבע, אנחנו מביאים את מה שהטבע מייצר ובמקרה זה הכי טבעי שיש." טל שכטמן, מנהלת שיווק Müller ישראל: "בשונה משאר הקטגוריה Natural Bianco Müller ישווק בגביעים ייחודיים בעלי מפתח רחב המקל על חווית אכילת היוגורט, פיתוח ישראלי חדשני, אשר נעשה לאחר מחשבה על צרכן היוגורט ורצונותיו לנוחות. ביוגורט הלבן הטבעי אנו נכנסים עם אחוזי שומן שונים ולא מדויקים למה שהשוק הורגל, אנו מאמינים כי הכי טוב, הוא מה שמעניק לנו הטבע. לא הרגשנו צורך להכניס שינויים טכנולוגיים באחוזי השומן על מנת להתאים את עצמנו לשוק." "פיתחנו אריזה ייחודית נוחה יותר לשימוש, מפתח רחב המאפשר הוספת תוספות ישירות ליוגורט ללא העברה למיכלים אחרים." בסקר שנערך לקראת צאת המותג לשוק עלה ש-60% מהצרכנים נוהגים לאכול יוגורט לבן עם תוספת כלשהי כאשר הנפוצה ביותר היא: גרנולה ודגני בוקר וכ- 40% מהצרכנים נוהגים לאכול יוגורט לבן בנפרד. צריכת יוגורט לבן בנפרד גבוהה יותר בקרב גברים בהשוואה לנשים, בקרב גילאי 30-49 בהשוואה לצעירים ומבוגרים יותר. צריכת יוגורט לבן עם גרנולה או דגני בוקר יחסית גבוהה בקרב נשים מאשר בקרב גברים ויחסית יותר בקרב גילאי 18-29.