אישיווק השבוע: אורי אבל, מנכ"ל הקניון הגדול בפתח תקווה ומרום סנטר ברמת גן


  • שם איש השיווק ותפקיד: אורי אבל – מנכ"ל הקניון הגדול בפתח תקווה ומרום סנטר ברמת גן
  • שם החברה: רשת קניוני ישראל
  • מספר עובדים: 14



  • פרופיל:


אורי הצטרף לענף הקניונים בשנת 2001 כעוזר סמנכ"לית השיווק של קניון שבעת הכוכבים. לאחר 3 שנים שימש כמנהל השיווק של קניון גבעתיים והיה אחראי על בניית האסטרטגיה השיווקית והשקת הקניון- מהלך השיווק נבחר לאחד מ-5 מהלכי השיווק המוצלחים , המקוריים והיצירתיים ביותר לשנת 2005 על ידי מגזין גלובס.



מפברואר 2006 אורי מנהל את הקניון הגדול בפתח תקווה (קניון אבנת), מקניוני הדגל של רשת קניוני ישראל ונחשב לאחד מ7 הקניונים המוצלחים ביותר בישראל. מזה כשנה מנהל אורי במקביל גם את קניון מרום ברמת גן.



לאורי תואר ראשון במנהל עסקים- מכללת רופין ותואר שני מנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום- הקריה האקדמית קריית אונו.






  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


מיתוג רשת הקניונים, שיפוץ, הרחבה ושדרוג כלל הקניונים על פי מערך אסטרטגי שיווקי ועל פי צרכי הלקוח.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


מותג מצליח כמו הקניון הגדול בפתח-תקווה מאפשר גיוון, ובחינת טקטיקות שיווק שונות, כולל עריכת אירועים שיווקיים ממוקדי לקוח כגון, פעילות גוזלים לאם ולילד, סדנאות בישול לילדים, מועדון נשים בקולנוע לקהל הבוגר ועוד. אנו לא מוותרים על הפניה ללקוחות דרך פורמט התלי-דלת שעולה על 120,000 דלתות בכל חודשיים וכך מעניקים ללקוח יחס אישי וזוכים לחשיפה מקסימאלית בפרסום.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


עד כה נערכו מגוון פעילויות קיץ לילדים בחינם בכל 16 קניוני הקבוצה! הפעילות בקניון הגדול כללה אירועי ספורט ברוח האולימפיאדה : מפגש עם שחקני הפועל פ"ת ואימוני כושר בגג הקניון בחינם בשיתוף הולמס פלייס. לאירועים אלו הגיע אלפי משפחות שקנו, בילו ונהנו.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


מפרגן למהלך המיתוג והכניסה לשוק של חברת "ביג" מרכזים מסחריים. בשנים האחרונות העלו על המפה את תחום הפאוור סנטרים בצורה מקצועית וייחודית. יצרו בידול שיווקי וכבשו נישה של מרכזים מסחריים מחוץ לערים שלא היתה קיימת בעבר.




  1. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


ריצ'ארד ברנסון (וירג'ין)



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


"המיתוג המודרני. גישות שיווקיות בניהול מותגים"– ד"ר רם הרשטיין.



· עיתון/ מגזין מועדף


אין מועדף. קורא הכל.



· דף הבית שלך באינטרנט


Ynet



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


קפה ג'ו בקניון הגדול



· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


פורד מונדיאו שנת 2008.



· מהו ג'וב חלומותיך?


אם אגיד אצא שקרן או שחצן… כשאגיע לשם אספר.



· חופשה חלומית:


אמסטרדם/ תאילנד עם אורי (אישתי) ולירי הבת המדהימה שלי.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח