חברת המזרח מסכמת היום את שנת 2020 כשנה מוצלחת ביותר וזאת בצל התפרצות
והתפשטות נגיף הקורונה בעולם ובישראל ולצד תנאים והגבלות מיוחדים אשר דרשו הערכות
מחודשת והתאמה למציאות חדשה.
את שנת 2020 מסכמת חברת המזרח לשיווק מכוניות עם שיא של מכירת
מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל,
גידול של 15% מול פעילות שנה קודמת.
בחברת המזרח מייחסים את הגידול במכירות לעובדת היות המותג לנד רובר, מבין
מותגי הפנאי- שטח המובילים בעולם, אשר דווקא במציאות בה השמיים סגורים והדחף
לטייל, לחוות, להתנסות נשאר בגבולות המדינה, מאפשר הגשמת חלומות חדשים- ישנים.
ליצר ההרפתקנות והריגוש מתווסף צעד חשוב שביצעה החברה בשיתוף עם יצרנית הרכב יגואר
לנד רובר והוא עדכון המחירון אשר בוצע בחודש מאי השנה. מטרת מהלך זה היתה להגדיל
את חשיפת המותג ונגישותו לקהלים נוספים.
בחברת המזרח מציינים כי הרחיבו את סל
השירותים מרחוק הן לתהליך המכירה (באמצעות עזרי וידאו מתקדמים) והן בתהליך השירות
(איסוף הרכב, חיטוי ייחודי ויתר תשומת לב) במטרה להנגיש את השירותים לכל ציבור
הלקוחות תוך שמירה על ההנחיות באופן מירבי. באותה הנשימה מציינים כי בקנה עוד מספר
צעדים אשר מטרתם להמשיך ולהצעיד את החברה קדימה דוגמת; אפליקציית לקוחות מתקדמת
אשר תציג גם מפת עמדות הטענה בפריסה ארצית וכן אפשרות לעדכון גרסאות תוכנה מרחוק
באמצעות טכנולוגיית SOTA
המתקדמת (SOFTWARE
OVER THE AIR).
גלית עיני וולף, המנכ"לית החדשה של
חברת המזרח לשיווק מכוניות, הדגישה בדבריה כי החברה תמשיך ותקדם מהלכים חדשניים
ופורצי דרך במטרה להמשיך ולבנות את מעמדה כ"יבואן יוקרה מוביל בישראל".
"נמשיך לפעול ולקדם מהלכים חדשים, לאמץ טכנולוגיות מתקדמות במטרה להבטיח עבור
הלקוחות הנאה מרבית מהלנד רובר שלהם. טכנולוגיות של שיווק, שירות, שימור הקשר
במסגרת טיולי מועדון לנד רובר, הרפתקאות חדשות וחוויות שוברות שגרה. נמשיך להגשים
ביחד חלומות ישנים- חדשים".