חברת דלק השלימה לאחרונה בהצלחה פרויקט הטמעת
פלטפורמת המכירות של SAP בענן: SAP Sales Cloud באמצעות
שותף עסקי של SAP
ישראל, Value
Plus. SAP Sales Cloud הוא פתרון CRM (ניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה) המסייע לארגונים לשמור על
תקשורת רציפה עם לקוחותיהם לאורך מסע הקנייה שלהם. הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר
להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות, ואף
מציע הדרכות והמלצות על מנת לעזור לצוותי מכירות ליעל את הזמן והעבודה שלהם מול
הלקוחות. לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות מובילים בשוק, בחרה חברת דלק
בפלטפורמת המכירות של SAP.
SAP Sales Cloud מתממשקת לפתרונות המחשוב הקיימים
של החברה בקלות (פתרונות שאינם SAP), ומספקת פתרון אחיד, רחב וכולל, מקצה לקצה,
שיודע לספק תמונה של 360 מעלות על הלקוח, לרכז את כל המידע הנדרש לצוות ולנהל את
כל הפעולות ממקום אחד, המערכת בנויה לשימוש מלא ופשוט במובייל עם אפליקציות ייעודיות
וכן עבודה מלאה גם במצב אופליין כשאיש מכירות נמצא במקרה במקום ללא קליטת רשת.
בנוסף לכך, המערכת מאפשרת תקשורת דיגיטלית מרחוק
לעשרות עובדי החברה, אנשי מכירות ואנשי שירות, אנשי שטח ואנשי מטה שיכולים להתחבר
למערכת מכל מכשיר. המערכת אף מתממשקת ישירות למאות אלפי לקוחות דלק שיכולים לבקש
שירות באופן ישיר ולקבל חווית שירות לקוחות דיגיטלית, מהירה, פשוטה ויעילה.
לדברי קובי יוסף, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות
בדלק: "בעבר היו לחברה אוסף של פתרונות נקודתיים
כדי לענות על כלל הצרכים שלנו. כחלק מאסטרטגיית החברה השואפת לספק חווית לקוח
מיטבית והרחבת השירותים הדיגיטליים אותם אנו מציעים ללקוחותינו, החלטנו להתקדם
לפתרון אחד כולל שידע למקד את כל המידע ולייעל את כלל התהליכים הרלוונטיים. זו
מהפכה בדלק ובפרט בהצעת הערך שלנו ללקוחותינו וביכולת שלנו לנהל באופן הוליסטי
ורציף את מסעותיהם בין מכלול השירותים והצרכים שאנו מציעים. בחרנו במערכת של SAP כי היא
עונה באופן מיטבי על הדרישות שלנו וכי התרשמנו כי מדובר בפתרון דינאמי שמתחדש
ומשתפר כל הזמן. בנוסף לכך, SAP היא חברה אמינה וגלובלית ואנחנו שמחים
להצטרף ללקוחותיה בארץ ובעולם."
לדברי שירה צור לדון, מנהלת פעילות SAP ב- ValuePlus:
"יישום תהליך המכירות במערכת ה- C4C בדלק כולל פתרון שלם מקצה לקצה, החל מתהליך
פתיחת הליד מערוצים שונים, רישום לקוחות במערכת באמצעות טפסים דיגיטליים וכלה
בהעברת החוזה למערכת ההתחשבנות הארגונית. הפרויקט עצמו נעשה בשלבים וכולל סוגים
שונים של משתמשים, פנימיים וחיצוניים. משבר הקורונה העמיד בפנינו אתגר לא פשוט אך
יכולנו לו באמצעות שיתוף הפעולה המצוין עם הלקוח."
לדברי טל זייברט, מומחה לתחום חווית לקוח ב-SAP ישראל: "הפתרון
של SAP
לתחום המכירות הוא פתרון עם יכולות טכנולוגיות מובילות וחזון חדשני. SAP רואה
בפתרון זה פוטנציאל גדול לעתיד הקרוב ומשקיעה קפיצות שיפור בכל רבעון. בשנת 2019 פותחו
והוטמעו למעלה מ-300 דרישות של לקוחות לשיפורים ותוספות בפתרון שהגיעו מתוך קהילת
המשתמשים. הממשק החדש של ה- CRM ותוספות ניהול תיעדוף הביקורים אצל לקוחות קידמו
את הפתרון בשנה האחרונה והפכו אותו לפתרון מוביל בשוק ואנו חווים את זה מול אלפי
לקוחות ומעל למיליון משתמשים בעולם."