את הקמפיין פתחו
סדרת צילומים של המגזינים המפורסמים ביותר בארץ ובעולם, אך עם טוויסט חייתי. על
השערים מככבות חיות הבר עם הפניות ל"כתבות" רלוונטיות ומשעשעות אך גם עם
נתונים המראים את מצבן בטבע הישראלי בשנה האחרונה. למשל, את מגזין
"לאישה" החליף "לכרישה", המראה את סיפורה של הכרישה הלוויתנית
מאילת, ואת הכרישים המגיחים מידי פעם לחופי חדרה. על שער מגזין Vogue עומדת בגאווה חרדונת צב הדור ועל שער מגזין Time מככב היעל הנובי המפורסם.
בהמשך, יעלו עוד כחמישה פוסטים בכל עמודי
הדיגיטל של רשות הטבע והגנים, כאשר כל אחד מהם יציג זווית אחרת לסיכום 2020.
אורן גביש, מנהל
אגף הדיגיטל ברשות הטבע והגנים: "המטרה
שלנו בקמפיין הנוכחי הוא להראות שנכון שהשנה האחרונה הייתה אחת השנים המבאסות
והמדכאות שידעה האנושות, אך חיות הבר נהנו מכך, ומבחינתם זאת הייתה שנה מצוינת.
חשוב לנו להציג זאת לקהל הרחב, ועוד יותר חשוב לעשות זאת באופן הומוריסטי, כדי
לנסות ולהכניס קצת צחוק לאווירה הציבורית המבאסת".
"זאת הייתה
שנת שיא מבחינת רשות הטבע והגנים בעולמות הדיגיטל. עמוד הפייסבוק שלנו למשל נחשב
לאחד העמודים החזקים ביותר היום בישראל. אנחנו תמיד שמים לנגד עינינו את הרצון
והצורך לעשות טוב לאנשים בעזרת תכנים הומוריסטיים ומעשירים".