איש השיווק של פברואר: שגיא כהן, מנכ"ל רשת חנויות הנוחות yellow שבתחנות פז


איגוד המפרסמים בחר בשגיא כהן, מנכ"ל רשת yellow, כאיש השיווק של חודש פברואר.


רשת yellow – רשת החנויות הנוחות בתחנות הדלק של פז – היא הרשת הקמעונאית בעלת קצב הגידול הגבוה ביותר מכל רשתות הקמעונאות בשנתיים האחרונות.



רשת YELLOW מגדילה את רווחיותה מדי שנה ובשנתיים האחרונות עברה התפתחות עצומה לכדי 120 חנויות ועד סוף שנת 2006 מתוכננת פתיחתן של עוד 40. כל זאת במסגרת מדיניות החברה להפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי המספק מגוון שירותים תחת מטרייה אחת



לדברי שגיא כהן, מנכ"ל רשת YELLOW : "גורם ההצלחה העומד בבסיס נתוני הגידול הוא מציאת התמהיל הנכון להפעלת חנויות YELLOW, המורכב מיצירת עוגנים אסטרטגיים לרשת, מיצוב מרלו"ג בבעלות המעניק יכולת שליטה באספקות ובתזמון הגעת המזון הטרי לחנויות, התמקדות במכירות, אחידות רשתית מלאה ומיצוב ברור לרשת, של "קיצור דרך".



עוד הוסיף כהן: "החנות ותחנת הדלק מהוות כיום יחידה אחת המנוהלת על ידי מנהל אחד. מרבית התחנות של פז מופעלות היום על ידי החברה עצמה והיא מינתה מנהלים שבאים מהתחום הקמעונאי, בעלי תודעת שירות וקמעונאות".



מאז שנכנס כהן לתפקידו, לפני כשנתיים, המוטו של הרשת הוא אחידות. "זה הצריך הקמת מערך הפצה משוכלל שמספק מוצרים לכל החנויות על בסיס יומי. האספקה הקבועה, הנעשית בעיקר בלילה – החנויות פתוחות 24 שעות ביממה – מאפשרת להקטין את שטח המחסנים בחנויות ולהגדיל את שטח המכירה. המחזור החודשי המוצע לחנות הוא כ-200 אלף שקל לחנות והמחזור של הרשת כולה הוא מעל 200 מיליון שקל בשנה.



בחנויות yellow אפשר היום גם לטעון טלפונים סלולריים בזמן אויר, למשוך מזומנים בכרטיס אשראי, לגלוש באינטרנט אלחוטי – "פתרון מעולה לאנשי עסקים בדרכים ולמילואימניקים שרוצים למשוך אי-מייל או כל קובץ אחר".



אחד הפורמטים החדשים שמפתחת הרשת הוא yellow market – חנויות גדולות, על שטח של 250 מ"ר , עם מיגוון של 4000 מוצרים לעומת כ-1200 בחנויות הנוחת הרגילות.חנויות אלה מיועדות לקניות מתוכננות. הראשונה נפתחה באבן יהודה לפני כחודשיים וחצי.


בשנה הקרובה ייפתחו עוד חמש, כולן באזור השרון.



שגיא כהן, 38, נשוי + 4 החל את דרכו בשטראוס, שתפקידו האחרון בה היה מנהל השוק הפרטי וההפצה הארצית. לאחר מכן היה מנהל המחלקה העסקית SME בפלאפון ומשם עבר לפז, תחילה כמנהל השיווק של פזומט ואז – מנכ"ל רשת yellow ומנהל מסחר וקמעונאות של פז.





אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים