החברה ממשיכה את מגמת
הצמיחה וההתרחבות הבינלאומית ותתחרה במגרש הבייתי מול מותגי האופנה האירופאיים המובילים
בהם: boohoo, asos ו-ZALANDO.
הכניסה לשוק האנגלי הינה
במקביל לפעילות הענפה של החברה בארה"ב, שמסכמת את פעילות חו"ל בצמיחה
משמעותית כך שלראשונה הכנסות החברה מפעילות חו"ל מתקרבות להכנסות פעילות
החברה בישראל.
Adika הגיעה להסכם עם קבוצת גולף, במסגרתו תאריך את הסכם מתן השירותים לקבוצת
גולף לתקופה של עד תשעה חודשים נוספים.
לדברי
רועי הסל, מנכ"ל Adika: "Adika
עומדים בשורה אחת עם אתרי האופנה בעולם, כאתר ישראלי מוביל בזירת האופנה
הבינלאומית הטרנדית המהירה. אנו עולים להתקפה עם השקת האתר האנגלי, שיחזק את המשך הפעילות
הגלובלית של החברה, יתחרה בשוק מותגי האופנה האירופאיים הבינלאומיים, ויביא עימו בשורה
כחול לבן בקרב צעירות ונשים שמחוברות לאופנה צעירה וטרנדית".
בחודשים האחרונים נערכה השקת הפיילוט הראשוני של
האתר שכלל צילומים, פעילויות דיגיטל, שת"פ עם משפיענים מקומיים ומגוון
פעילויות ייעודיות להשקתו. האתר האנגלי מותאם לפעילות הבינלאומית במתן אפשרות
סליקה במטבע הזר הרלוונטי.
יכולות הפיתוח והטכנולוגיה החדשניות של החברה
מותאמות לאופנה מהירה, ומאפשרות בכל שבוע להביא את הבשורה הטרנדית המובילה בעולם,
מה שהופך את המותג לשחקן מוביל בשוק האופנה הבינלאומי.
ניהול האתר יעשה מישראל לרבות השיווק, הפרסום
וניהול המערך הלוגיסטי, מרכז ההפצה והשילוח, בדומה לניהול הפעילות מול האתר
האמריקאי.