רפיד ומקסי מדיה משיקה חבילות פרסום חדשות המבוססת מתקני פרסום חוצות בפורמט הבנוי לגובה. הפורמט החדש מספק שטח פרסום של בין 12-15 מ"ר למתקן המאורך המאפשר ניצול חדש וקריאטיבי בחוצות ומשיג בולטות גבוהה בשל צורתו וגובהו.המפרסם הראשון שיעלה על רפיד LONG הוא קוקה-קולה ישראל עם קמפיין כפר המוזיקה קוקה קולה.
לדברי עידן מדמון, מנהל תיקי לקוחות אסטרטגיים ברפיד: קוקה-קולה תזכה לפלטפורמה ייחודית ובולטת המתנשאת לגובה של 15 מ' מעל פני השטח ולהזדמנות ליצור קריאיטיב ייחודי ופורץ גבולות בחוצות. רפיד מאפשרת פרסום אפקטיבי של מוצרים מוארכים כדוגמת בקבוקי משקאות ובשמים לצד מותגי אופנה מובילים מהארץ ומהעולם.
חבילת רפיד נמכרת לשלושים יום ומחירה למפרסם 80,000 $ כולל הפקה ופרסום.
השלטים החדשים של מקסי מדיה זכו לשם 'גוליבר'. רוני הראל מנכ"ל החברה אמר כי העמדת השלטים הגדולים מתבצעת במסגרת שאיפתה של מקסי מדיה להנהיג חידושים בענף שילוט החוצות מתוך כוונה לספק למפרסמים פתרונות יצירתיים ואטרקטיביים. "השלטים העומדים יאפשרו למפרסמים רבים (בתחומי האופנה, הסלולר, המשקאות ועוד) להציג את האלמנט החזותי שלהם בגודל ראוי." אמר הראל.