חברת
הצבע המובילה נירלט מתכננת מהפכה בעולם הצבע ויוצאת במהלך נרחב על מנת לכבוש
ולהוביל את שוק הצבע האקרילי. המהלך כולל השקה של סדרת צבעים אקריליים חדשה,
שפותחה בטכנולוגיה בלעדית וחדשנית הטובה ביותר בשוק תחת המותג אקווניר תוך מיתוג מחדש
הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת המייצרת נראות חזקה ואחידה.
במסגרת
ההשקה יוצאת נירלט במהלך פרסומי נרחב שיעלה בטלוויזיה ובסושיאל החל מתאריך 23.2
בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪
השקת
סדרת אקווניר החדשה – הדור הבא של צבעי הקירות, צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט תלווה במהלך פרסומי נרחב הכולל
שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש השחקן קובי מאור. היקף הקמפיין במונחי יפעת עומד
על כ-5 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.
עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט משנה את כללי המשחק בקטגוריית
הצבעים האקריליים ולוקחת בעלות על הקטגוריה במטרה להוביל את שוק הצבע. נירלט כחברה
המתמחה בצבעים, חרתה על דגלה את ערך החדשנות זו רק הסנונית הראשונה בסדרת מוצרים
חדשים ואיכותיים בעלי יתרון מוצרי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק. הייחודיות של הפיתוח
הנוכחי הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי
המקצוע ומביא עימו חדשנות לתחום הגדול והמשמעותי ביותר בעולם הצבע בישראל".
תמי
מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק: "השקת סדרת אקווניר
לוקחת את שוק הצבע בישראל צעד אחד קדימה. סדרת אקווניר החדשה, בנוסף לטכנולוגיה
המשופרת, איכותית יותר על כלל תכונותיה מכל צבע שקיים היום בשוק ותחליף את סדרת
נירוקריל EXTRA שהייתה קיימת עד היום. הסדרה
החדשה, פותחה במטרה להעמיד את המוצר הטוב ביותר בשוק עבור הקהל המקצועי והצרכן
הפרטי."
קרדיטים קמפיין:
משרד
הפרסום – אדלר חומסקי & ורשבסקי
קרדיט
לסרטון –
משנה
למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
משנה
למנכ"ל: אלעד הרמל
סמנכ"ל
קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל
קריאייטיב : ערן טלמור
סופרווייזרית:
נטלי קוסקין לוי
ארטדיירקטור:
גורג׳ס
סמנכ"לית
אסטרטגיה: אירית שפייזמן
תקציבאית:
יעל שגיב
מפיקה:
ליאת לוי
קריאייטיב
דיגיטל: עידן צחר והצוות
מדיה
קום ואינטראקשן:
במאי:
קובי חביה
חברת
הפקה: מולה
בית
פוסט: גרוסמן