עצמל'ה", רשת רהיטי הילדים, הנוער והתינוקות, יוצאת בקמפיין חדש שנעשה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט", המציג את האסטרטגיה החדשה המובילה את הרשת – "חדרים שכיף לגדול בהם". הקמפיין נעשה בהשקעת כוללת של כ- 1 מיליון ₪
הקמפיין החדש מבוסס על התובנה, שילדים ומבוגרים רואים את חדר הילדים באופן שונה. המבוגרים רואים חדר ילדים פונקציונאלי עם מיטה, שולחן וארון ואילו הילדים, בעלי עולם הדמיון המפותח, רואים בחדרם עולם דמיוני שלם ומלא בהרפתקאות.
סדרת הסרטונים של הקמפיין אשר בוימו על ידי אמרי דקל- קדוש מציגים סיטואציות שונות מעולמם הדמיוני של הילדים – אח ואחות שהפליגו בדמיון לאי בודד על ספינת פיראטים בחיפוש אחר אוצר אבוד, שלישיית בנות שנמצאות בחדרן, מפליגות בדמיונן למדבר סהרה ומצלמות את הקליפ שובר הצפיות הבא ביוטיוב.
המהלך אשר כולל פרסום בטלוויזיה ופריסת מדיה דיגיטלית רחבה, צולם בלוקיישנים שונים בישראל המדמים דיונות חול אקזוטיות ואי טרופי בודד.
עדי הופמן, מנהלת שיווק רשת עצמל'ה: "רשת עצמל'ה יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה בשילוב קמפיין שבו מוצגת התובנה שילדים ומבוגרים רואים את חדרי הילדים באופן שונה- עבור ההורה מדובר בקניה פונקציונאלית ועבור הילד מדובר בחדר בו הוא גדל, מבלה, משחק וחולם חלומות. החדרים של עצמל'ה ומגוון האביזרים והטקסטיל המתלווים אליהם נותנים מענה מלא לחלומותיהם של ההורים והילדים יחדיו כך שכולם יוצאים מרוצים"