סימביו גייסה 7 מיליון דולר כדי לעזור למותגים להגדיל מכירות בערוצים דיגיטליים

17 במארס 2021 – סימביו (Cymbio) מובילה עולמית
באוטומציית ניהול דרופשיפ וערוצי מכירה דיגיטליים למותגים, הודיעה היום
על השלמת סבב גיוס A בסך 7 מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures, ובהשתתפות יובל טל (מייסד Payoneer) והמשקיעים הקיימים Udian Investments
ורון צוקרמן. החברה מודיעה על סבב הגיוס בזמן שהשוק בו היא פועלת רותח, כשמותגים
כמו נייקי ופראדה יצאו בהודעה כי הם יתחילו למכור במודל דרופשיפ ומרקטפלייס בהם
החברה תומכת. מימון זה יאפשר את הרחבת
הפריסה הגלובלית של פעילות החברה ואת חיזוק מעמדה כמובילת שוק.

בזירה הקמעונאית של היום, מותגים מכל הסוגים והגדלים נדרשים
לנהל עשרות ולפעמים מאות של ערוצי מכירה דיגיטליים. ניהול זה כולל טיפול שוטף החל
מההסכם המסחרי, האינטגרציה, שיתוף הדאטה, והטיפול בהזמנות מכל מרקטפלייס ומכל
חנות. העמידה בדרישות הפרטניות של כל ריטיילר (קמעונאי) ותפעול יומיומי של הפעילות
יוצרים אתגר טכנולוגי, עסקי ותפעולי למותגים. העלייה במסחר המקוון, לצד הירידה
בפעילות החנויות הפיזיות, אשר הואצה בתקופת מגפת הקורונה, אילצה מותגים רבים לעבור
לאסטרטגית מכירות דיגיטליות בצורה מהירה ובהיקף משמעותי.

סימביו מציעה למותגים פלטפורמה המחברת בינם לבין השותפים
הקמעונאיים שלהם ומאפשרת ״
Plug and Sell" תוך אוטומציה של כל הפעולות הנדרשות למכירה בדרופשיפ
ובמרקטפלייסים, שיטות מכירה חדשות אשר מאפשרות לחנויות הדיגיטליות למכור מוצרים
מבלי להחזיק מלאי פיזי. סימביו מייצרת אוטומציה מלאה בין מערכות ניהול המלאי,
המוצרים, התמונות, ההזמנות והתשלומים של המותגים והחנויות, בזמן אמת.

מכיוון שמותגים וקמעונאים משתמשים במערכות ותהליכים שונים,
האינטגרציה והתפעול של הקשר בין המותג לריטיילר יצרו מאז ומתמיד קשיים וצווארי
בקבוק משמעותיים שהכשילו את הגדלת ערוצי המכירות. כל ריטיילר דורש מפרט ייחודי
משלו, מה שגורם לתהליך אינטגרציה ממושך, ועבודה ידנית מייגעת עבור תכני המוצרים,
התמונות והתהליכים. הטכנולוגיה של סימביו, מאפשרת חיבור מהיר באמצעות נורמליזציה
של המידע. כך שהמותג יכול להתחיל למכור באופן מיידי דרך אקוסיסטם קמעונאי גלובלי
של מאות חנויות דיגיטליות, בין היתר, מייסי׳ז, נורדסטרום, פארפץ׳, וולמארט, אורבן
אאוטפיטרס ואחרים.

במהלך 2020, ראתה
סימביו צמיחה מהירה כאשר הגדילה את מספר לקוחותיה פי 12 וכעת היא תומכת במאות
מותגים וריטיילרים, ממותגים קטנים ועד המותגים הגדולים בעולם. סימביו פעילה בשוק
האמריקאי, הקנדי, האירופאי ובאסיה-פסיפיק, בתחומי האופנה, הנעלה, בית, קוסמטיקה,
תכשיטים, תינוקות, צעצועים ועוד. השימוש ב
Cymbio מקצר עבור לקוחותיה את הזמן הדרוש למכירה
דרך ערוצים חדשים ב-91% ומביא לגידול ממוצע של יותר מ-65% בהכנסות.

"סימביו
מעצימה מותגים ועוזרת להם לצמוח. היכולת שלנו להתחבר לכל המערכות מאפשרת למותגים
להתחיל למכור בכל ערוץ דיגיטלי באופן מיידי ויכולת האוטומציה שלנו מאפשרת למותגים
לתמוך בתהליכים ובאופרציה הנדרשת למכירה במספר רב של מרקטפלייסים וערוצים
דיגיטליים ב-
Scale עצום", אמר רועי אבידור, מייסד משותף ומנכ"ל סימביו שהוקמה יחד עם מור לביא
וגלעד צירקל
. "הצמיחה שראינו במהלך השנה האחרונה מהווה הוכחה לכך שהשוק זקוק
לפלטפורמה כמו שלנו, ואנחנו נגביר את היכולת שלנו לעזור למותגים מכל הגדלים להגיע
ללקוחותיהם בכל מקום שבו הלקוחות נמצאים".

"אנו
מאמינים שהטכנולוגיה של סימביו תשנה את המשחק עבור מותגים שמוכרים ברשת, ותהפוך
אינטגרציות ארוכות ומסורבלות לנחלת העבר", אמר עמנואל תימור, שותף כללי ב-
Vertex
Ventures
ישראל. "זו לא רק טכנולוגיה חדשנית –
הצוות של
Cymbio הוא ברמה עולמית,
ואנו נרגשים לעבוד יחד כשותפים של סימביו אשר מייצרת מציאות חדשה עבור תעשיית
הקמעונאות המקוונת".

"סימביו
מגדירה מחדש את תחום הלוגיסטיקה למסחר האלקטרוני, בדומה למה ש-
SAP ו-Salesforce עשו לתחומי ה-ERP ו-הCRM", אמר יואב זבה, דירקטור בסימביו ודירקטור מנהל ב- XT Hi-Tech. "תמכנו בצוות היוצא מן הכלל של החברה כמעט מהיום הראשון
ונפלא לראות איך העבודה הקשה הופכת ללקוחות מרוצים ומביאה שותפים חדשים ומצוינים
כמו
Vertex ויובל טל".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח