קמפיין האינטראקטיב של MSD ושירותי בריאות כללית, עלה ברשת הפרסום המקוון Netting, כחלק מקמפיין אינטרנטי רחב המבוצע באמצעות מקאן דיגיטל. הקמפיין עולה באתרי הרפואה של הרשת ובאתרי הילדים, כשעבור כל אתר הותאם הקריאטיב המתאים לו. לדוגמא, באתר הבריאות Starmed.co.il הוצב באנר אינפורמטיבי בנושא בניית סידן ואילו באתר הילדים Boom.co.il מוקם באנר המזמין לשחק במשחק חינוכי בנושא סידן. הקמפיין ברשת Netting יימשך 3 שבועות וצפוי לזכות ל- 700 אלף חשיפות, מתוכם כ- 200 אלף של ילדים ובני נוער.
אורי מטרסו, מנהל המדיה, Netting: "מיקוד הוא כמובן שם המשחק כיום באינטרנט. ניתן לראות זאת לפי כמות המפרסמים כיום ברשת, אשר יוצרים קריאטיב נפרד עבור כל קהל יעד. רשת Netting מאפשרת כיום להתאים את מרכיבי הקמפיין לקהל יעד ממוקד ומפולח לפי תחומי עניין, גילאים, מין ופרמטרים רלוונטים אחרים, החשובים למפרסם הייחודי."