מתגברים על הפקקים בחג: פלאפון מציעה את שירות "פלאפון Traffic" ללקוחותיה הנוסעים בדרכים

ערב ראש השנה פלאפון מציעה לנוסעים בדרכים את שירות "פלאפון Traffic", המאפשר ללקוחות פלאפון לראות את מצב התנועה בכבישים בזמן אמת ולתכנן את הנסיעה מבעוד מועד. השירות כולל התרעה על פקקים באמצעות קבלת SMS או MMS על מצב התנועה, מידע על פקקי תנועה באתר פלאפון לפני היציאה מהבית וכן צפייה בעומסי תנועה בתחילת ובעת הנסיעה. עלות השירות 9.90 ₪ בחודש. התשלום כולל מספר לא מוגבל של הודעות SMSMMS, וגישה לאתר האינטרנט וה- WAP של השירות.



זיו קסלמן, מנהל אגף מוצרים ושירותי ערך מוסף בפלאפון מסר כי "פלאפון Traffic", הוא שירות חדשני שיאפשר לנוסעים השנה לסעודת החג לתכנן את מסלול הנסיעה ולאתר את הדרך האופטימאלית להגיע אל היעד.



במסגרת שירות "פלאפון Traffic", המערכת שולחת אל הלקוח תמונת מפה ב MMS של מצב התנועה העדכני בכבישים ע"פ פרופיל שהוגדר על ידי המנוי. בנוסף, באתר פלאפון ישנו עמוד ייעודי המאפשר רישום לשירות, הגדרת פרופיל וצפייה בכל מפות העומסים ובאינטרנט הסלולארי ניתן להגדיר פרופיל כמו נקודת התחלה, נקודת סיום, הימים והשעות בהם הוא מעוניין לקבל הודעות, סוג ההודעה (SMS– הודעות טקסט בלבד MMS– מפת העומסים), ניתן לבקש הודעות על עומסים חריגים בלבד (הנמצאים במסלול). המערכת תשלח אל המנוי הודעה אחת בתחילת הנסיעה, והודעה נוספת באמצע הנסיעה. המנוי יכול להגדיר מספר מסלולים ( לדוג' מסלול 1- מהבית לעבודה, מסלול 2 מהעבודה לבית) ולצפות בכל מפות העומסים.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח