מריחים שהגיעו החגים: לעומק התודעה בדקה את הרגלי צריכת בשמים ואפטרשייב בקרב צעירים

לעומק התודעה פרסום ושיווק לצעירים בדקה את הרגלי צריכת בשמים ואפטרשייב בקרב צעירים בגילאי 18-35 נתוני הסקר לקוחים ממאגר הסקרים של חברת TGI. הנתונים מתייחסים לגל האחרון מחודשים ינואר-יוני 2008.



כמה פעמים ביום מתבשמים החיילים והסטודנטים?


איזו רשת מעדיפים הצעירים והאם הדיוטי פרי שומר על המקום הראשון?



הנתונים הרשומים מטה נבדקו על צעירים בגילאי 18-35 על פי חתך חברתי, עיסוק ומין. השאלות אותם נשאלו הנסקרים עוסקות בנושא הבישום: תדירות שימוש בבושם/אפטרשייב, היכן נוהגים לרכוש את הבושם/ אפטרשייב לשימוש אישי, תדירות קניית בשמים ואפטרשייב ומספר בשמים שונים בשימוש אישי. התוצאות מראות בוודאות שהצעירים משתמשים בבשמים ואפטרשייב באחוזים גבוהים הרבה יותר מכלל האוכלוסייה נתון שמחזק את נושא הפרסום הממוקד.




  1. מתיזים יותר מפעם ביום

כלל האוכלוסייה 13%


בליינים – 23%


חיילים – 21%


סטודנטים 20%




  1. היכן נרכש הבושם/אפטר שייב האישי?

מהפך? ככה זה נראה הדיוטי פרי מאבד גובה בקרב הצעירים.



הרשתות המובילות בארץ:



סופרפארם


כלל האוכלוסייה 29%


35% בליינים


50% חיילים,


41% סטודנטים


34% כלל הצעירים בגילאי 18-35



אפריל


כלל האוכלוסייה 6%


בליינים 8%


חיילים 7%,


סטודנטים 8%


נשים 8%



ניופארם+ המשביר החדש לצרכן


כלל האוכלוסייה 14%


חיילים 27%


בליינים 16%


סטודנטים 17%



דיוטי פרי


כלל האוכלוסייה 23%


בליינים 32%


חיילים נשים וסטודנטים 23%


חובבי ספורט 26%


משפחות צעירות וגברים 19%




  1. תדירות קניית בושם/אפטר שייב

הבליינים והחיילים מעידים על עצמם כקנייני בשמים רציניים מאוד. שני הקהלים קונים בשמים פעם בחודשיים עד חצי שנה האחוזים גבוהים מאוד 32% מקרב הבליינים והחיילים בשירות סדיר קונים בתדירות זו בשמים לעומת 20% מקרב כלל האוכלוסייה.




  1. נאמנות או בושם לכל בגד.


שימוש ב- 5 בשמים שונים ומעלה:


הסטודנטים, הבליינים והנשים במקום 7% מהם משתמשים בלמעלה מ- 5 בשמים שונים.


כלל האוכלוסייה 4%



שימוש ב- 3-4 בשמים שונים:


שליטה בלתי מעורערת של החיילים עם אחוז מאוד גבוה 31% המשתמש למעלה מ- 3 בשמים שונים לעומת 18% בקרב כלל האוכלוסייה.


אחריהם הנשים עם 27% והבליינים עם 24%.


כלל האוכלוסייה: 18%



שימוש ב- 2 בשמים שונים:


אין ספק שהמשכורת הצבאית לא מפחידה אותם. בקטגוריה זו 36% מהחיילים בסדיר העידו כי הם משתמשים בשני בשמים/אפטרשייב, ל- 32% מהבליינים 2 בשמים שונים לשימוש אישי , הסטודנטים וחובבי הספורט גם הם מעדיפים בחירה 31% בקרב שני קהלים אלה מחזיקים 2 בשמים שונים לשימוש אישי.


כלל האוכלוסייה: 27%



און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה פרסום ושיווק לצעירים: "נתוני הסקר מוכיחים פעם נוספת ששימוש מושכל במדיה ממוקדת עשוי לחזק את הקהל שאוהב להתבשם, קונה בשמים בתדירות גבוהה, מעדיף מבחר בשמים לשימוש אישי ונראה כי ויתר על הדיוטי פרי כאופציה ראשונה לרכישת בושם.



חברת לעומק התודעה מקיימת לפחות אחת לחודש פעיליות קד"מ עבור מותגי בישום מהמובילים בארץ, רוב הפעילות מתבצעת בקרב הקהל הצעיר המביע נכונות להשתתף בפעילויות להתנסות ולרכוש את הבושם. חלק מאוד גדול מהפעילויות מחוזק על ידי המדיה הבלעדית שלנו במקומות הבילוי ובחדרי הכושר שם נמצא רובו של הקהל הצעיר בגילאי 18-35.

אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח