הבנק הדיגיטלי הראשון, שבבעלות
פרופ' אמנון שעשוע, מחמם מנועים לקראת השקתו לציבור הרחב בסוף השנה, ומגייס את הפרסומאי
ואיש הקריאייטיב המוערך גדעון עמיחי,
להוביל את הפרסום של הבנק.
עמיחי, המייסד
ומנהל הקריאייטיב הראשי של חברת No,
No, No, No, No, Yes ילווה את הבנק שנמצא בימים אלו בתקופת הרצה לקראת השקתו
לציבור הרחב בסוף השנה. קודם להקמת המשרד העצמאי, היה גדעון מנהל קריאייטיב ראשי
ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור, אבנון עמיחי. בין לקוחות משרדו של עמיחי
נמנים מותגים מובילים מהארץ ומהעולם ובכללם יונדאי ישראל, מרצדס-בנץ ישראל,
הפניקס, אקסלנס וכן לופה, הערוץ האמריקאי DogTV וחברת Lion Brand USA . בין הקמפיינים שעמיחי הוביל ניתן
למנות את הפרסומת הזכירה של קפה טורקי עלית, טעם יוטבתה, נביעות – לגוף ולנשמה,
יונדאי – ההצלחה השקטה.
הבנק הדיגיטלי הראשון קיבל רישיון מבנק ישראל
בסוף 2019 ובמרץ האחרון החל בתקופת הרצה בקרב קבוצה סגורה של לקוחות, לקראת הרחבתה ברבעון השלישי, ובמטרה
להשיק את הבנק לציבור הרחב בסוף השנה. לצורך כך נפתחה רשימת המתנה באתר הבנק.
רועי קציר, סמנכ"ל השיווק
והמכירות של הבנק הדיגיטלי הראשון: "בשנה החולפת בנינו את יסודות הבנק חדש שהחל לפעול
לאחרונה במתכונת של פיילוט. בחודשים הקרובים נתחיל לספר את הסיפור שלנו לציבור,
בנק שלם
שמציע את כל השירותים הבנקאיים כדי להציע אלטרנטיבה חדשנית לבנקאות המסורתית
בישראל, אבל חוץ מזה שונה מכל מה שהכרנו עד היום. לא יכולנו לבחור בשותף ראוי יותר
מגדעון במסע הזה של חשיפה
לציבור של בנק חדש, והבשורה הגדולה, שסוף סוף, אחרי מעל 40 שנה שלא קם בישראל בנק
חדש, יש אלטרנטיבה תחרותית, ושהגיע הזמן להיפרד מהבנק שלכם".
גדעון עמיחי:
״אין דבר משמח יותר מלצאת לדרך עם חברה חדשנית שרוצה לשנות העולם: אתגר אסטרטגי,
שיווקי ופרסומי אדיר בהשקת הבנק החדש בישראל. אנו מודים על האמון וכבר חשים את
כובד האחריות.״