יוטפו השלימה סבב גיוס של 230 מיליון דולר עבור פלטפורמת שיווק לאתרי eCommerce

יוטפו (Yotpo), הודיעה היום על
השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב
Series F, זהו סבב ההשקעות הגבוה ביותר של יוטפו עד
כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על
היקף של כ
– 406
מיליון דולר

יוטפו פיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית המיועדת למסחר מקוון, הבנויה על
תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט ולשמר את
לקוחותיהם בעולם ה
eCommerce התחרותי. פלטפורמה זו כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים
תחת קורת גג אחת הכוללים
ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר,
ושיווק באמצעות
SMS אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות
ובעלות יחס המרה גבוה.


סבב השקעה זה מציב את שווי השוק של יוטפו על 1.4 מיליארד דולר, בחלקו
הודות לביצועיה החיוביים של החברה וצמיחתה העקבית. החברה חצתה את קצב ההכנסות
השנתיות (
ARR) של 100 מיליון דולר ומאיצה בכל הפרמטרים. יוטפו משרתת כיום יותר
מ-30,000 לקוחות המייצגים את מיטב המותגים המקוונים, החל מאיקאה, פטגוניה, סטיב
מאדן, הלי הנסן -ורבים אחרים בעולם, וכמובן גם מותגים כחול לבן ביניהם: סופר-פארם,
סודה סטרים,
Maelys ועוד.


על מנת לספק למותגים את התמיכה, האסטרטגיה והאפשרויות הטובות ביותר,
יוטפו משתפת פעולה עם למעלה מ-500 סוכנויות, פלטפורמות (
Shopify, Magneto ו-BigCommerce), וטכנולוגיות בולטות (Facebook, Google,
Instagram
) העומדות מאחורי התפעול של חנויות מקוונות. יוטפו תמשיך להשקיע
בחיזוק שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים, וכן בהרחבת האינטגרציות הטכנולוגיות שלה
עם מגון מוצרים ופלטפורמות משלימות.


עם ההון החדש שגייסה, יוטפו מתכננת להכפיל את צוותי המוצר והפיתוח
בארץ ובעולם על מנת להאיץ את פיתוח הפלטפורמה השיווקית שלה. יוטפו מדורגת ברשימת
Forbes Cloud 100 ומחזיקה משרדים בניו
יורק, לונדון, תל אביב, יקנעם, וסופיה (בולגריה) ומעסיקה למעלה מ 500 עובדים. כעת,
עתידה החברה לגייס כ-240 עובדים בארץ ובעולם. מתוכם, כ 120 עובדים בישראל.


תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד שותף ביוטפו מסר "בעקבות מגפת
הקורונה, כל המותגים – גדולים וקטנים כאחד מתחרים בזירת ה-
eCommerce. השיווק ללקוחות צפוי
להפוך ליקר ומורכב יותר, ובאותה עת, לפחות יעיל
. צוותי הסחר המקוון
מתקשים כיום בניהול מגוון פתרונות שיווק נקודתיים, ובמקביל לחשוב על דרכים
יצירתיות לבלוט במרחב התחרותי והרועש של ימינו. הפתרונות הללו, הכוללים עבודה עם
נתוני לקוחות פרטניים, מאלצים את המשווקים לעבוד קשה יותר ובחוסר יעילות והתוצאה
מביאה לכך שחוויית הקנייה נותרה מאחור והלקוחות נוטשים למותגים אחרים. בנוסף,
השינויים הרבים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי, דוגמת מדיניות
Cookies והעובדה שפייסבוק אוספת
ומשתפת נתוני משתמשים, יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל אותם לקרב על תקציב השיווק.
שילוב המוצרים שלנו ואיחוד נתוני הלקוחות בפלטפורמת אחת מאפשרים למותגים להכיר את
לקוחותיהם לעומק, ולהעניק להם חוויה אמיתית ושירות איכותי, המוביל לתשואה גבוהה
יותר על ההשקעה בשיווק. הודות לתמיכה המדהימה שקיבלנו מהמשקיעים והמסירות של הצוות
של יוטפו, השחרור של הפלטפורמה הסינרגטית ומרובת המוצרים שלנו קרוב מתמיד."


״מזה למעלה מעשור אנו מתמקדים בפתרון בעיות של עסקי eCommerce שיסייעו
להם מדי יום בבניית העסק שלהם״ אמר עומרי כהן מייסד ושותף ביוטפו. ״שאלות
כמו איך עוזרים לעסק עם בעיית נטישת לקוחות או איך הוא יכול לחזות מי מלקוחותיו
עשוי לנטוש? או לחילופין, לבצע את הרכישות הגדולות ביותר או להמליץ בצורה הכי טובה
על העסק שלי? לדוגמא – לקוחות שנטשו את עגלת הקנייה – אליהם נרצה לפנות בדרך
מסוימת עם ביקורות חיוביות על המוצרים שנטשו, והודעות טקסט ממוקדות במוצרים
הרלוונטיים אליהם. להבדיל, לקוחות נאמנים שלא רכשו תקופה ארוכה, או השאירו ביקורת
עם סנטימנט שלילי – אליהם נפנה בדרך שונה לחלוטין, אם זה
SMS עם תוכן מותאם או הודעת
מייל הכוללת הנחה מותאמת אישית לרכישה שמחזירים אותם לחוויית קנייה במותג״.

״אנחנו מזהים מקרים רבים מעין אלו שבהיעדר פלטפורמה, עם שכבת
מידע אחידה ואפליקציות שמדברות ביניהן, קשה או בלתי אפשר לפתור. ככל שנבין יותר את
הלקוח, מיקומו בתהליך הרכישה, והחוויה האישית שלו, כך נוכל לסייע לעסק להשתפר
בצורה משמעותית. אנו עדים לתוצאות מרשימות של החזר השקעה של הוצאות השיווק (
ROI) לעסקים שלנו. זהו נתון
המספק לנו מוטיבציה להמשיך ולשפר את המוצרים והפלטפורמה שלנו, אנחנו רואים שמותגים
המשתמשים בשתיים או יותר ממוצרי החברה, גדלים פי 54% יותר מהר ממותגים המשתמשים
בפתרון אחד בלבד.״


"בשנה האחרונה אנו עדים לצמיחה מרשימה של חברות שמיצבו את עצמן
היטב בסחר המקוון. יוטפו היא אחת החברות הללו. זהו התחום שלה והיא שייכת אליו כמו
השחקנים הגדולים ביותר בתחום –
Shopify, Affirm, או BigCommerce," מסר אדם פישר, שותף בקרן בסמר. "כמשקיע ותיק,
נהדר לראות כיצד הבחירות של יוטפו מובילות להצלחה מוכחת של המותגים המשתמשים
בחבילת הפתרונות של יוטפו."


"טייגר גלובל מאמינה בסחר האלקטרוני כעתיד הקמעונאות מזה זמן
רב. זו הסיבה שהשקענו במותגים דיסרפטיביים כגון
Warby Parker ו-Pleoton, ענקים כגון JD.com וחברות ה-SaaS הטובות
בתחומן כגון
Stripe ו-Twilio. אנו נלהבים מהגישה החדשנית של יוטפו, המציעה חבילה אחודה של

טכנולוגיית שיווק עם ערך אמיתי למותגים ולקונים מקוונים," מסר ג'ון
קרטיוס, שותף בטייגר גלובל
.


את יוטפו ייצגו בעסקה משרד עו״ד מיתר: אסף עוז, יעל נרדי ונטע ברנר.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח