בקמפיין עולמי חוצה פלטפורמות בחר
המותג להתמקד בקבוצה מעוררת השראה של שישה מובילי דעת קהל הפועלים למען העלאת
מודעות למשבר האקלים.
ביניהם – ג'יידן סמית, מרקוס רשפורד
כדורגלן אנגלי, שני פעילי האקלים – שיא באסטידה ממקסיקו ומלטי וויזן מאינדוזניה ועוד.
הקמפיין ממזג בין מחויבותה ארוכת
השנים של ליוויס ליצירת ביגוד איכותי שנועד להישמר לדורות הבאים ובין התשוקה של ששת
המובילים הפועלים לקדם נושאים הקשורים לעתיד כוכב הלכת שלנו.
"בסופו של דבר הג'ינס של ליוויס
נועד לעבור מדור לדור ולא מעונה לעונה. אנו משתמשים בקמפיין זה כדי לעודד את
הצרכנים להיות מוכוונים יותר לגבי בחירת הלבוש שלהם: ללבוש כל פריט יותר, לקנות
בגדי יד שנייה או להשתמש בחנויות החייטות שלנו כדי להאריך את חיי הבגד שלהם.
השינוי יגיע אם כולנו נעבוד ביחד" אומרת ג'ניפר סיי נשיאת המותג.
קמפיין Buy
Better, Wear Longer נוגע גם למאמצים
המתמשכים של המותג להניע שיטות ייצור בר-קיימא. ליוויס פועלת לצמצום טיבעת הרגל של
משאבי הטבע שלנו ולעזור ליצור תעשיית הלבשה ידידותית יותר לכדור הארץ. זאת
ע"י השקעה בחומרים וטכנולוגיות כגון קנבס, כותנה אורגנית וטכנולוגיות נוספות.
דוגמא אחת לכך היא ש 76% מכלל מוצרי
לוי שטראוס ושות ו 70% מכל מכנסי ליוויס ומעילי הטראקר מיוצרים כעת בטכנולוגיית WATER
LESS הבנויה על סדרת טכניקות שונות לשימוש במים החיסכון
יותר מ 4 מיליארד ליטר מים והביאו למחזור של כמעט 10 מיליארד ליטר מאז הוצגו
לראשונה. חידושים אלה גלויים לכל כדי לעודד את התעשייה ולאמץ שיטות אלה לחיסכון
במים.
קמפיין Buy
Better, Wear Longer נולד מתוך ההכרה שלחברות אופנה יש צורך בהסתכלות
פנימית. ייצור וצריכת אופנה הגיעה לרמות שלא נראו בעבר. בין השנים 2005-2020 צריכת
הבגדים העולמית הוכפלה. יש לנו יותר פריטים בארון אבל אנחנו לובשים כל בגד בתדירות
נמוכה. לא שומרים על הפריטים וממהרים לזרוק אותם.