יטבתה משיקה סדרת משקאות במסגרת מהלך שיווקי חדש הפונה בעיקר לקהל הצרכנים הבוגר בגילאי 18 -35

מחלבת יטבתה משיקה לקראת הקיץ סדרת משקאות חלב בקרטוניות ½ ליטר, המותאמת בעיקר לקהל הצרכנים הבוגר בגילאי 18 -35. הסדרה כוללת 2 טעמים חדשים המותאמים ועונים במיוחד לטעם של קהל זה: מילקשייק מוקה יטבתה וקפה יטבתה ו-3 טעמים אהובים ומוכרים-שוקו יטבתה, מוקה יטבתה ומילקשייק שוקו יטבתה.



תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, אמר היום כי "משקאות החלב נצרכים בעיקר על ידי בני נוער וילדים. ממחקר שנעשה, בקרב קהל צרכנים מבוגר יותר בגילאי 18 ומעלה, נמצא כי הם מעדיפים לצרוך משקאות חלב באריזות קרטון ½ ליטר זאת הודות לכמות ולנוחות השימוש. לכן, החלטנו להשיק במיוחד לקהל צרכנים זה, את סדרת משקאות החלב האהובים בקרטוניות ½ ליטר עם פקק בתוספת 2 טעמים חדשים המותאמים לקהל זה"

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

הסרת שיער
גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME