דודי פלד, משיק מותג בינלאומי חדש, תחת השם " "GALILEES.
המותג הבינלאומי "GALILEES", שישווק ברחבי הארץ והעולם, מבוסס על קונספט של עידוד, קידום ופיתוח תעשיות בוטיק מהגליל, תוך יצירת חיבור סינרגטי בין היצרנים וצירופם לפלטפורמה שיווקית רחבה.
המותג "GALILEES" משלב את ערכי הגליל המהווה נקודת מפגש בין תרבויות, עמים ודתות, לחממה עבור היצרנים בגליל, תוך שמירה על צביונו ואופיו המיוחד של כל יצרן.
במסגרת התוכנית העסקית לשנת 2008/9, תפתח החברה בישראל, רשת חנויות תחת השם "GALILEES" במרכזי קניות בארץ ובעולם שיתפרסו על פני שטח ממוצע של בין 50 – 100 מ"ר, לכל סניף.
כמו כן, תקים החברה, קורנרים בנקודות מכירה אסטרטגיות, כמו: חנויות דיוטי פרי, בתי כל בו ונקודות מכירה נוספות בארץ ובעולם. בנוסף, משיקה החברה אתר אינטרנט המשלב תכנים עם חנות וירטואלית, לצד מחלקה מסחרית של החברה, שתפעל למול גופים וחברות בשיתופי פעולה עסקיים.
שני הסניפים הראשונים של רשת "GALILIEES" נפתחו בימים אלו: בנמל ת"א ובגרנד קניון בחיפה . עד סוף שנת 2009 תמנה הרשת כ – 8 סניפים ברחבי הארץ וכ – 4 סניפים בחו"ל.
היקף ההשקעה הראשונית בהקמת המותג נאמד בכ – 12 מילון ₪.
דודי פלד, מסר כי: "עפ"י החזון GALILIEES יהווה מותג עסקי בינלאומי משפיע, הפועל במגוון תחומים ומאגד בתוכו ערכים של סובלנות, ומיזוג בין תרבויות. כמו כן גליליס תהווה חממה עסקית ושיווקית ליצרנים ולעסקים בגליל. בהמשך מתכוונת החברה להציע לחלק מהיצרנים להיכנס לשותפות ולתרום מניסיונה לפיתוח ועידוד עסקים בגליל ".
עוד מוסיף פלד: המותג מיועד לקהלי יעד רחבים, ביניהם: הצרכן הישראלי והבינלאומי התר אחר מוצרים טבעיים, אורגניים, או מוצרי בריאות ייחודיים, הקהל המוסדי והעסקי בארץ ובעולם, קהילות יהודיות, נוצריות ומוסלמיות בחו"ל, בעלות זיקה מסורתית לגליל, וכן לתיירים .
לדבריו: " הערכים החיוביות המזוהים עם הגליל, משתלבים במגמות העולמיות בתחום המזון והקימעונאות אשר מתבססות על חזרה לטבע, מודעות לאיכות חיים, בריאות וספורט".
"גליליס" מאגד תחתיו תמהיל של מוצרים שונים מהגליל והוא כולל 6 קטגוריות, היוצרות פלטפורמה שיווקית סינרגטית ליצרנים מהגליל, תוך שמירה על צביונו ואופיו הייחודי של היצרן.
היצרנים, המהווים שותפים עסקיים לפלטפורמה זו, כוללים יצרני בוטיק "משפחתיים" וכן חברות שבבעלותן מותגים מוכרים .
קו המוצרים של המותג "GALILEES", כולל 6 דרכים כאשר לכל דרך, נבחרו יצרנים אותנטיים, שיציגו את סיפורם האישי:
דרך היין והשיכר – מבחר יינות ושכרים.
דרך השמן – שמן זית ומוצרי זית.
דרך הפרי והדבש – מוצרי פרי, קונפיטורות ודבש.
דרך היער והבריאות – מוצרי טיפוח ובריאות צמחיים.
דרך התבלינים – תערובת תבלינים, רטבים, וצמחי מרפא.
דרך האומנות – מגוון פריטי אומנות גליליים.
חנויות גליליס, מקנות חווית קניה אותנטית, הן מעוצבות מחומרים טבעיים: אבן ושילובי עץ. בכניסת החנות "מצפן" המורה לכיוון הגליל. כל דרך קיבלה צבע מזהה ופינה מעוצבת בסגנון המוצרים. בכל חנות, הוקמה פינת טעימות, מוקרן סרט המחבר את העשייה הגלילית, ומוצגים "סיפורים גליליים" המספרים את סיפור היצרנים.
דודי פלד (47) הינו היזם ומבעלי רשת ריקושט אשר אותה הקים בשנת 1989, ריקושט מתמחה בתרבות הפנאי ומונה 35 סניפים .
בשנת 2003 רכש פלד, את חברת מורז גליל צמחי מרפא במשותף עם רוברט פקטור איש עסקים בינלאומי. חברת מורז המתמחה בפיתוח , ייצור ושיווק מוצרים טיפוליים על בסיס צמחי מרפא מהגליל נחשבת כיום למובילה בתחומה ומאז הרכישה הפכה להצלחה בארץ ובעולם. כיום חברת מורז משווקת לכ- 600 נקודות מכירה בישראל וכן מייצאת ל – 14 מדינות ברחבי העולם.