Millward Brown חברת המחקר הבינלאומית מהמובילות בעולם בתחום מחקרי השוק והתכנון האסטרטגי נכנסת לפעילות שוטפת בישראל. קבוצת "שילוב", המתמחה במחקרי שוק ותכנון אסטרטגי תשמש כנציגתה הבלעדית בישראל.
Millward Brown פועלת כיום ב – 47 מדינות ברחבי העולם הממוקמות באירופה, צפון אמריקה, אסיה ואפריקה. בין לקוחותיה נמנים 79 מבין 100 המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם.
פטרה פרושובה, מנהלת פיתוח עסקי של Millward Brown, באירופה, אסיה ואפריקה: "החלטנו להיכנס לישראל בעקבות דרישה מצד לקוחותינו הבינלאומיים ליישם את המודלים החדשניים שבהם אנו נעזרים. החלטנו לבחור בקבוצת "שילוב" לאחר בדיקה מעמיקה של השוק הישראלי, והבנה כי בישראל קיים שוק מקצועי ופעיל. "שילוב" היא קבוצת מחקר מובילה ברמה המקצועית, בעלת הכרה מעמיקה של השוק המקומי, ואנו מאמינים שתוכל ליישם בהצלחה את המודלים המתקדמים שלנו גם בשוק הישראלי".
ישראל אוליניק מנכ"ל קבוצת "שילוב": "אנו גאים מאוד על בחירתה של Millward Brown בקבוצת "שילוב". כניסתה של Millward Brown לישראל מהווה מהפכה ממשית בתחום המחקר השיווקי. הידע המקצועי שלנו וההבנה את השוק המקומי לצד מאגר הידע העצום והכלים הייחודים שמציעה Millward Brown, מאפשרים מחקר מקצועי וחדשני בתחומים מגוונים כגון : חיזוי מראש של אפקטיביות מסעי פרסום בכל אמצעי המדיה, בניית מותגים, הערכת נכסי מותג, אפיון אישיות מותג, ובניית כיוונים אסטרטגית, ובכך למקסם את ההישגים השיווקיים של לקוחותינו".