הגרנד קניון בחיפה מקיים בחודש נובמבר את "חודש השירות"

הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל וקבוצת זאבי, מקיים בחודש נובמבר את "חודש השירות" לשיפור איכות השירות וחוויית הקניה של לקוחות הקניון. יוזמה זו מקובלת כמודל שיווקי בקרב קניונים בחו"ל וזוהי השנה החמישית שהיא מתקיימת בגרנד קניון בחיפה.



במסגרת פעילויות "חודש השירות" יועברו בגרנד קניון מגוון סדנאות, ברוח הומוריסטית וקלילה, לשיפור איכות השירות ושיפור הקשר בין הלקוח לקונה. בסדנאות ישתתפו למעלה מ- 500 מוכרים ומנהלים מכל חנויות הקניון, במסגרתן יינתנו לעובדים כלים להתמודדות עם לחץ ושחיקה, לחידוש רעננות והתלהבות בזמן העבודה וכמו כן, יינתנו כלים כיצד להתמודד עם מצבים בעייתיים ומכשולים בענף המכירות באמצעות טכניקת חשיבה שונה ולא שגרתית.



המרצה שיוביל את מהלך ההדרכה הוא אלימלך יפה, בעלים ומנהל המכון לאמנות המכירה והתקשורת "אתגר", יועץ ארגוני, מרצה בכיר ומבוקש, בעל תואר אקדמי במנהל עסקים, מאמן ומנחה אנשי שיווק, מנהלים ועוד.



לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הנהלת הגרנד קניון רואה בשירות ללקוח כערך חשוב ביותר. קיומן של הדרכות מקצועיות לאנשי המכירות הפועלים בקניון, הן חלק מתוך המאמץ הכולל של הקניון לשפר את מיומנויות המכירה ושירות, על מנת לשדרג את זמן האיכות של המבקרים בקניון, לצד הגדלת הפדיונות של החנויות".



עוד אמר סביון, כי: "הגרנד קניון השוקד באופן רציף בכל הנוגע לטיפול בלקוחותיו, רואה בייזום פעילות הדרכה למוכרים בחנויות ולמנהליהן – המשך טבעי הנוגע לאסטרטגיה – הממקמת את הלקוח בראש סולם העדיפויות. הסיבה שהפעילות מתקיימת דווקא בחודש זה – היא ניצול ההפוגה שבין החגים להתמקצעות."

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס