זו חדשנות: הסקייסקנר של עולם הביטוח להשוואת הצעות ביטוח בין עשרות הצעות שונות

ביטוח
הוא לא עוד מוצר מדף, ועם כל הכבוד לחברות הישירות, עדיין ישנם אנשים שמעדיפים
לעבוד עם אנשי מקצוע בתחום הביטוח ולא עם מוקדנים, ואת זה מיזם
Trusty בא
לשנות. הכירו את הפלטפורמה הייחודית להשוואת מחירים בין סוכנים וסוכנויות ביטוח,
ואל תשוו אותה ל-
Wobi.

ממשקים
להשוואות מחירים אינם זרים לנו, הם הגיעו לבעלי מקצוע, לחופשות שלנו, למוצרי חשמל
ובעצם קיימים מאות אתרים כאלה, כן… רק שחלילה לא נצא פראיירים. כעת מיזם חדש
מביא עבור הצרכנים מנוע השוואה מחירי ביטוח אובייקטיבי לתחום הביטוח, ועם כל הכבוד
לוובי, כאן מדובר על משהו אחר לגמרי וגדול הרבה יותר.


מיזם Trusty
מאפשר למבוטחים להשוות בין הצעות ביטוח מעשרות הסוכנויות השונות במקום אחד, במקום
לקבל כמה הצעות מסוכן בודד או מחברות ביטוח ישירות, וכדי שמלבד יחס אישי הם יקבלו
גם תעריף הוגן.
טראסטי היא למעשה פלטפורמה המאפשרת לבצע השוואות מחיר של
מגוון מוצרי ביטוח בין סוכנויות וסוכני ביטוח, העובדים מול כל חברות הבטוח הגדולות.
מדובר על ממשק ידידותי למשתמש דרכו ניתן למלא שאלון קצר על סוג הביטוח, ובסופו
לקבל כמה הצעות מחיר לביטוח בצורה אובייקטיבית און ליין מסוכנים אישיים וסוכנויות,
כולל קבלת מידע על הסוכן/הסוכנות ודירוג איש המקצוע על ידי הגולשים.


לדברי
אייל שוורץ מנכ"ל ומייסד החברה
; "טראסטי מביאה לראושנה בישראל זירה של
השוואה מחירים בביטוח בה יכולים הצרכנים להנות ממגון הצעות מחיר בקליק אחד ומנגד
להפגיש ספקי ביטוח שונים עם לקוחות חדשים, באמצעות הטכנולוגיה של טראסטי שמאחוריה
עומדים סוכני ביטוח וגם סוכנויות בינונית עד גדולות בפריסה ארצית, כך שהצרכן יוכל
לקבל עשרות הצעות ממגוון סוכנים ולא רק
להשוות את המחיר, אלא גם מידע אישי, מיקום הסוכן, לצפות בתמונה שלו ולהסתכל לו
בעיניים רגע לפני קבלת ההצעה המפורטת".


ההבדל בין וובי לטראסטי

כידוע, Wobi
היא סוכנות ביטוח דיגיטלית המציגה לכאורה השוואת מחירי ביטוח מטעם
חברות איתן היא עובדת בהסכם הפצה שיש לה כיום, ולמעשה מאפשרת למבוטחים לקבל הצעות
ביטוח אך ורק של הסוכנות עצמה, ולכן רוב ההצעות המוצעות הן של חברות הביטוח איתן
היא עובדת בשיתוף. טראסטי הינו אגרגטור המאפשר
לכל סוכן ביטוח להיות מנוע השוואות בפני עצמו, ולכן מבוטחים יקבלו הצעות מעשרות
סוכני שעובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות.


פלטפורמה
מלאה בפיצ'רים שפותחו
in-house

הפלטפורמה של טראסטי פותחה in-house
ולא רק לצורך השוואות מחיר ללקוחות, אלא משלבת מגוון פיצ'רים טכנולוגים לטובת הגולש הסוכנים.
לדברי שוורץ; "אנחנו מתקדמים תוך כדי תנועה ומפתחים מגוון פיצ’רים ותהליכים
סקלייביליים מבחינת קבלת החלטות, כמו למידה של המשתמשים במערכת, על מנת לקבל
אינדיקציה על המשתמשים ולשפר את התהליכים. לדוגמה, האם ביטוח חיים על סכום היא
גבוהה ביחס למשתמשים אחרים וכך הלאה".

טראסטי עוד לא אמרה את המילה האחרונה,
וכבר היום מאפשרת לבצע השוואה חיצונית גם של מכשירים פיננסים הדורשים תנאים
מורכבים כמו ביטוחי חיים, בריאות, ביטוח משכנתא ועוד. בסופו של דבר, מי שמרוויח
מכל זה הוא הגולש שיכול בלחיצת כפתור לקבל גם הצעות מסוכני הביטוח וגם סיכום נגיש
של ההצעה הטובה והכי המדויקת לצרכיו, כמובן בהתאם לנתונים שהקליד. כדי לדייק יותר
את ההצעה, הגולש יקבל שיחה מסוכן הביטוח שידייק את ההצעה ואף לעיתים ימצא הצעות
אטרקטיביות יותר בהתאם לצרכיו האישיים.


את טראסטי הקימו אייל שוורץ המכהן כמנכ"ל
החברה וחן עמישי – המכהן כ-
COO
של החברה ומי שהקים בעבר את אתר
Travelist,
המוכר בתחום השוואות מחיר לטיסות וחבילות נופש. נראה כי העבודה באתר טראסטי דומה
מאוד לטראווליסט מבחינת חוויית משתמש וקונספט, רק כאן מדובר על תחום הרבה יותר
מורכב עם ממשקים וטכנולוגיות שונות וממוקדות למוצרי ביטוח. כיום שותפים בטראסטי
עשרות סוכני ביטוח וסוכנויות מכל רחבי הארץ המעניקים יחס אישי המבוקר ומדורג על
ידי הלקוחות. עוד משהו ששווה לציין – המיזם ייקח חלק ב'אקסלרטור האינשורטק'
הישראלי, כך שבהחלט מדובר על מיזם פורץ דרך.

אולי יעניין אותך

קייטרינג לאירועים
פילאטיס
telaviv
Outscape
UX_EllenboroughPark
Picture12

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח