המהלך יכלול עלייה לאוויר של קמפיין הטלוויזיה
האהוב עם דמותה של מארי אנטואנט "שיאכלו עוגות וגם
לחם של רולדין" לצד קמפיין דיגיטל ומשפיענים בהשקעה של
כמיליון ₪
רולדין,
רשת הקונדיטוריות האיכותית והגדולה בישראל עם 90 סניפים ברחבי הארץ מרחיבה את
פעילותה בקטגורית הלחם. לשם כך, ייבאה רולדין ארצה
תנורי אבן ומכלי מחמצת ייחודיים בטכנולוגיות הייצור המתקדמות והחדשות ביותר מצרפת
וגרמניה. המייעלות את תהליך הייצור ושרשרת האספקה
תוך כדי שמירה מתמדת על טכניקות עבודה מסורתיות: החל ממעבדת פיתוח, דרך מתחם חומרי
הגלם והשקילה, ייצור, מילוי, אריזה, הפצה, תוצרת וכלה במעבדת QA.
בשנים האחרונות ובפרט בתקופת הקורונה, זיהו ברולדין
ביקוש גדול ללחמי בוטיק ולחמי מחמצת טריים, כך שההשקעה הגדולה של רולדין מהווה
הבעת אמון בצמיחה עתידית משמעותית של הקטגוריה.
ברולדין מיצרים לחמים ומוצרי לחם בעבודת יד מחומרי
גלם איכותיים ובאופן ההכנה המוקפד ביותר שיש, לצד ייצור בטכנולוגיות חדשניות
העומדות בסטנדרטים הגבוהים בעולם.
לרולדין קולקציית לחמים מגוונת מאוד החל מלחמי בסיס
כגון שיפון וכוסמין וכלה בלחמים מיוחדים ויצרתים כגון בצל ושקדים, סלק ועוד הלחמים משמשים גם להכנת הכריכים המיוחדים
שנמכרים בסניפי רולדין.
נועה בכר – אהרוני, מנכ"לית רשת רולדין אמרה
לרגל המהלך: "הרחבת קטגוריית הלחם הינה מהלך אסטרטגי
חשוב עבור החברה, המסמן את מנועי הצמיחה שלנו בשנים הבאות- תחום הלחמים מציב אותנו
בחוד החנית ומאפשר לנו להרחיב את
הפורטפוליו של החברה ולהנגיש לטובת קהל הצרכנים הגדול והנאמן שלנו."