בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין תחת המסר "להתקדם ולהישאר בן אדם"

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק ומציע שירות ייחודי, הגעה לבנקאי האישי בערוצים שונים בלחיצת כפתור.


בקמפיין מודגש הקושי של לקוחות כל הבנקים לקבל מענה אנושי בעולם שהופך ליותר ויותר דיגיטלי ומורחק. בנק מזרחי-טפחות מציע שירות דיגיטלי מתקדם הכולל תקשורת עם הבנקאי האישי בלחיצת כפתור דרך האפליקציה של הבנק.

בקמפיין דביר יושב על הספסל ושומע מחלון סמוך תסכול אופייני מאדם המנסה לבצע פעולה בחשבון הבנק שלו ללא הצלחה. האדם מתוסכל כי אינו מצליח להגיע לגורם אנושי על מנת לבצע פעולה שברצונו לעשות. דביר מבין שלצד דיגיטל מצוין תמיד צריך להיות שירות אנושי. ברגע הזה הוא נחשף לשירות של הבנק, קשר לבנקאי אישי בלחיצת כפתור.


לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “בנק מזרחי-טפחות שם דגש על קידמה והתפתחות טכנולוגית העונה לצרכי לקוח. לצד זאת, אנו מבינים את חשיבות הקשר האישי מול הלקוחות ועל כן, פיתחנו שירות ראשון מסוגו שמאפשר בלחיצת כפתור להגיע לבנקאי האישי שלך בכל הערוצים ובכל רגע. התקדמות דיגיטלית זה חשוב והכרחי אך לצד זאת חשוב לשמור על אנושיות".


הקמפיין בהפקתו של ראובני פרידן IPG ייעלה _ב 6.7 בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג