רשת תכשיטי צבאן יוצאת בקמפיין לרגל ט"ו באב

רשת תכשיטי צבאן יוצאת
השבוע בקמפיין
"חודש אהבה",
לרגל חגיגות ט"ו באב. הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום
שמעוני
פילקפינקלשטיין
, בהשקעה של 500 אלף ₪, והוא
כולל פרסום בדיגיטל, פרסום מקומי בסניפים ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין
משיקה רשת 'צבאן', קולקציית
תכשיטים חדשה המשלבת סמלי אהבה. הקולקצייה כוללת מגוון רעיונות למתנות, שכל אחת חולמת לקבל
ואפילו במחירי מבצע, שיתאימו לכל כיס. פריטי הקולקציה החדשה של רשת צבאן עוצבו בהשראת
ט"ו באב, הם עשויים מזהב לבן, זהב
אדום או צהוב ומשלבים אלמנטים כמו: לבבות, פנינים, יהלומים ופרחים, עם אמירה
אופנתית, ועדכנית. ניתן להשיג בין הייתר: תליון לב זהב ב- 340 ₪ בלבד, שרשת ותליון לב משובץ בזרקונים ב- 690 ₪, שרשרת
עם תליון טיפה ב- 790 ₪, עגילי זהב עם
פנינה ויהלומים ב- 1290 ₪, ועוד מבחר עיצובים במגוון מחירים.

לדברי אודליה
קפלינסקי אורבך
מנכ"ל רשת תכשיטי צבאן: "כידוע ט"ו באב, הוא חג משמעותי ועיתוי מצוין לרשתות
התכשיטים בישראל. החלטנו השנה במסגרת קמפיין יעודי להשיק קולקציית קפסולה שתשווק במחירים חסרי תקדים, על מנת ליצור בולטות
ובידול. הקמפיין מתמקד בערוצי האון ליין תוך דגש על מגוון, מחיר וחווית קנייה
מפנקת".

אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג