אקדמיית הגיימינג של Legion Lenovoסיכמה
בסוף השבוע את העונה השניה שהוקדשה הפעם למשחק Valorant. את אירוע הסיום חגגו השחקנים הצעירים במתחם
הגיימינג של Nom Gaming שאירחה והובילה את תוכנית
אימונים. במהלך אירוע הסיום, שכלל גם פיצות, גלידה וקאפקייקס, נבחרו ברוק גיטליץ מיכאלי כ-MVP
של האקדמיה וניר לוי זכה בתואר Most improved player.
הגיימרים שהתקבלו לאקדמיה זכו לתוכנית אימונים בת 4 שבועות שהתבססה על
שגרת האימונים של השחקנים והמועדונים המובילים בעולם ואשר עד כה היתה שמורה רק
לשחקני ה-eSport
המקצועיים ביותר. התוכנית כללה ליווי של צוות המאמנים של Nom Gaming ובניית תוכנית אימונים אישית עם כלי אימון מתקדמים על מחשבים ומסכי
גיימינג של Legion Lenovo המותאמים
לצרכים של גיימרים תחרותיים. בנוסף ללימוד מקוון נפגשה הנבחרת מדי שבוע ללימודים
פרונטליים במתחם Nom החדש במידטאון תל-אביב.
Valorant הוא משחק משחק
ירי בגוף ראשון (FPS), שמגיע מבית Riot Games. המשחק שיצא לפני כשנה בלבד, צבר תאוצה
בעולם הגיימינג התחרותי והיום נחשב כאחד מהמשחקים החמים בתחום. את תוכנית
האימונים ליוו משפיעני הואלורנט דן דן, מיטל ריינבוקווין, רונןGG, שירי ואסיף deduction ואת אירוע הסיום של האקדמיה חתם טורניר שבסיומו שיחקה הקבוצה הטובה ביותר
של האקדמיה מול נבחרת המשפיענים.
לדברי סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל,
"אקדמיית הגיימינג Legion של לנובו
הוקמה לראשונה בשנה שעברה על רקע מגפת הקורונה וביטולן של מספר תוכניות בעולמות
הגיימינג. אבל מהביטול הזה קרו רק דברים טובים – יצאנו במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו
בארץ ובעולם והקמנו את האקדמיה, סיימנו עכשיו עונה שניה ובעיקר – הצלחנו לבנות
קהילה של שחקנים, שסייענו להם להתפתח ולהשתפר ולהכיר שחקנים נוספים כמוהם. אנחנו
כאן כדי להישאר ונמצא את הדרך לקחת את זה קדימה ולהמשיך לתרום לביסוס הקהילה".
על המהלך חתומים משרד
הפרסום Sabio
של בני גולדשטיין שבנה את השפה הויזואלית שנוצרה במיוחד לקמפיין ואת
כל הנראות וניהול המדיה; חברת YYY של
מורן זר שהובילה את בניית האסטרטגיה וההפקה של המהלך; יועץ הגיימינג אור מנטש שהוביל
את אסטרטגיית המותג Legion; חברת יחסי הציבור Allmedia, עם אורית זרובבל וטל ענתבי שטיפלו בחשיפה התקשורתית של
הקמפיין ובניהול המדיה החברתית, גם לאורך תוכנית האימונים של הנבחרת.