קבוצת לוריאל הכריזה היום
על שותפות חדשה עם Clue, אפליקציית המעקב
אחרי המחזור החודשי אשר לה 12 מיליון משתמשות ב-190 מדינות, ומובילה בתחום ה-פמטק {תחום
של מחקר ופיתוח מוצרים ושירותים טכנולוגיים המיועדים
לטיפול בבריאות האישה}, כדי להעמיק את הידע על הקשר בין בריאות העור והמחזור
החודשי.
שיתוף פעולה זה טומן
בחובו הן את המומחיות ההיסטורית של לוריאל בטיפוח העור ושאיפות הביוטי-טק שלה והן
את ההובלה של Clue בתחום בריאות אברי
הרבייה וטכנולוגיה מבוססת נתונים. בנוסף, Clue תעבוד עם חטיבת הקוסמטיקה האקטיבית של לוריאל ועם המומחים
הקליניים שלה כדי לפתח תוכן חדש, מדעי ומעודכן על המחזור החודשי ובריאות העור עבור
האנציקלופדיה של Clue לבריאות אברי הרבייה, אותה ניתן למצוא באתר Helloclue.com.
"אנו נרגשים להיכנס לשותפות אסטרטגית זו עם
Clue, מובילה עולמית
בתחום הפמטק והבריאות הדיגיטלית. בלוריאל, אנחנו מאד מאמינים שהחדשנות שאנו מביאים
על מנת להגביר ולהעשיר את היופי והרווחה של בני האדם טמונה בצומת המדע והטכנולוגיה
על מנת לענות על הציפיות והצרכים של הצרכנים. באמצעות שותפות זו, אנו רוצים לפרוץ
דרך בחדשנות מדעית. המטרה שלנו היא לפתח את שיטות טיפוח העור הטובות ביותר
והמותאמות ביותר לצרכניות בכל הגילאים, אשר עונות על השאיפות לבריאות העור, יופי ואיכות,
תוך התחשבות במחזור החודשי שלהן מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר", אומרת ברברה לאברנוס Barbara Lavernos, סמנכ"לית, אחראית על המחקר, החדשנות והטכנולוגיה בלוריאל.
"אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת היופי
הגדולה בעולם כדי לקדם את מה שאנו יודעים על הקשר בין המחזור החודשי לבריאות העור
שלנו", אומרת מנכ"לית Clue, אודרי טסאנג Audrey Tsang. "שינויים בעור הם אחת הקטגוריות, לצד תסמיני המחזור החודשי
והווסת, עם מספר העוקבות הגדול ביותר באפליקציית Clue,
כך שאנו יודעים שזה חשוב ביותר עבור נשים רבות בקהילה שלנו".
לדבריה: " עם הידע המדעי העצום של לוריאל בטיפוח העור,
נוכל לספק מידע חדש ומועיל לקהילת Clue
שלנו ולכלל הצרכנים כיצד המחזור החודשי יכול להשפיע על העור. המשימה שלנו היא
להעצים נשים אשר חוות מחזור חודשי באמצעות המדע, הנתונים והטכנולוגיה הדרושים כדי
לבצע בחירות מושכלות לגבי גופן, לרבות העור, שהוא האיבר הגדול ביותר בגוף שלנו."