אישיווק השבוע:פאני הורוביץ, מנהלת שיווק בהילוך שישי


  • שם איש השיווק ותפקיד: פאני הורוביץ מנהלת שיווק
  • שם החברה: הילוך שישי
  • שנת הקמה: 1956
  • מספר עובדים: 300
  • פרופיל קצר



פאני הורוביץ, בעלת תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת
Heriot-Watt, Edinburgh. בעבר עסקה ביעוץ אירגוני והרצתה במכללת רופין בחוג למנע"ס בנושאי השפעות תרבותיות על שיווק ופרסום בינלאומי. פאני הצטרפה לקבוצת מרכזי השירות והמכירה בשנת 2004 והייתה אחראית על מיתוג הקבוצה תחת השם "הילוך שישי" ועל בניית האסטרטגיה השיווקית שלה.



קבוצת הילוך שישי פועלת בשלושה תחומים בענף הרכב. בבעלותה שמונה מרכזי שירות לרכב המורשים ע"י היבואנים השונים לטפל בתשעה מותגי רכב – יונדאי, טויוטה, סובארו,רנו, ניסאן, פיג'ו, סוטרואן, פיאט וסוזוקי, שש סוכנויות למכירת רכב חדש ו"הילוך שישי ליסינג", חברת הליסינג הראשונה בישראל המחכירה ללקוחותיה רכבים מיד שנייה.



הקבוצה היא
one stop shop בענף הרכב. היא מספקת ללקוחותיה פתרונות ברכישת רכב חדש, טרייד אין, תנאים מיוחדים במימון וביטוח הרכב כתוצאה משיתופי פעולה ייחודיים, מגוון רחב של אביזרים לרכב, קו מומחים באינטרנט העונה על שאלות הגולשים בתחום הרכב, שירות "חילוץ שישי"- 24 שעות ביממה וכמובן טיפולים ותיקונים ברכב.





  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

כמובילת שוק בתחום מרכזי השירות והמכירה לרכב, מובילה הילוך שישי מגמות חדשניות בתחום שירות הלקוחות ומוסיפה שירותים חוסכי זמן ללקוחותיה כמו לקיחת הרכב מהבית או ממקום העבודה של הלקוח לטיפול או לתיקון במרכזי השירות של הקבוצה, לקיחת הרכב למבחן הרישוי השנתי ("טסט"), הזמנת תור מראש, אספקת רכב חלופי חינם במקרים בהם הרכב נשאר יותר מיומיים במרכז השירות ומוקד חירום 24 שעות ביממה – "חילוץ שישי" המטפל עבור הלקוח בכל התהליך במקרה שהרכב נתקע בדרך או במקרה של תאונה.


בנוסף, מתוך ראייה אסטרטגית של פיתוח שירותים משלימים לשירותים המסורתיים של מרכזי שירות ומכירה לרכב, הילוך שישי ייסדה סוכנות ביטוח המציעה ללקוחותיה הרחבות ייחודיות והמשיכה ליצור שיתופי פעולה שנועדו להקנות ללקוחותיה פתרונות מימון בתנאים מיוחדים ברכישת רכב חדש.





  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

הלקוחות של הילוך שישי, הם המשווקים הטובים ביותר שלנו ולכן בהילוך שישי מקפידים לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר, במקצועיות ובשקיפות מלאה.


אני מאמינה באפקט המצטבר של התמהיל. עיקר הפעילות השיווקית היזומה של החברה מתמקד בפרסום וביחסי- ציבור בנוסף לכך, על מנת לחזק את האוטוריטה של מומחי הילוך שישי ולהעמיק את המעורבות של הגולשים עם המותג התחלנו בפעילות אינטראקטיבית של שאלות ותשובות לגולשים באתר האינטרנט של הקבוצה www.h-6.co.il.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

בעקבות המשבר הכלכלי והיערכות שוק הרכב בתקופה זו של אי ודאות לקראת שינוי המחירים הצפוי בינואר, התקבלה החלטה אסטרטגית, שקיבלה הד בעיתונות, לחזק את "הילוך שישי ליסינג". "הילוך שישי ליסינג", מספקת את המענה הנכון לצרכי הלקוחות בעת הזאת, ומציעה תקופת ההתקשרות לפרק זמן גמיש ותפור לפי הצרכים הייחודיים של הלקוח וחיסכון בעלויות החודשיות.



בנוסף, הציבור האט משמעותית את קצב רכישת הרכב החדש ונוטה יותר לשמור על הרכב הקיים ולהקפיד יותר על שיגרת טיפולים ועל תיקונים שהיו נדחים קודם לכן מתוך מחשבה על מכירת הרכב ורכישת רכב חדש. הילוך שישי קיבלה את ההחלטה להציע אפשרות לפריסת תשלומים נוחה, על מנת לאפשר ללקוחות להמשיך ולשמור על ערך הרכב ולא לדחות את הטיפולים.





  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

הילוך שישי, כמי שעיקר פעילותה באזור המרכז, מעריכה את הקמפיין המשותף של "שלמה SIXT" עם ויזה כאל, שמנצל את הפריסה הארצית שלהם.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


ליאונרדו דה וינצ'י, האיש שניחן בסקרנות אינסופית, שידע להתבונן, לחקור וללמוד את העולם, וביצירתיות מעוררת השתאות להותיר בו את חותמו בתחומים כל כך רבים ומגוונים.



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


ספר האסטרטגיה "אמנות המלחמה" של סון טסו



· עיתון/ מגזין מועדף


מגזין themarker, הארץ, גלובס



· דף הבית שלך באינטרנט:


Ynet



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:


סיקפה ברמת החי"ל


·


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


אלפא רומיאו ברירה


·


· מהו ג'וב חלומותיך?


התפקיד שאני עושה היום! תפקיד המאפשר לי כר פעולה רחב, יש בו אתגר ועניין, אני יכולה להביא לידי ביטוי יצירתיות רבה ועם כל זאת מותיר בידי זמן להקדיש למשפחה, למכון הכושר ולציור



· חופשה חלומית:


לשוטט בין הכפרים של טוסקנה, להתפעם מהיופי האינסופי של פאריס, לשבת על החוף בהוואי בשעות הרומנטיות של השקיעה עם שייקה בעלי



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח