רשת בורגראנץ' פותחת סניף חדש בתחנה מרכזית בירושלים בהשקעה של מיליון וחצי ₪

רשת בורגראנץ' פותחת בימים אלה סניף חדש בתחנה מרכזית בירושלים. הסניף משתרע על 300 מ"ר ומכיל 70 מקומות ישיבה, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.



לאור ההצלחה שבהסבת סניף בורגראנץ' בקניון מלחה לסניף בכשרות בית יוסף החליטה הרשת לפתוח סניף במתכונת דומה ובעיצוב עדכני, תוך שימת דגש על נושא הכשרות אשר תבוצע על ידי "בית יוסף". הסניף החדש ממוקם בתחנה המרכזית החדשה בירושלים.



מהנהלת בורגראנץ' נמסר כי:" בורגראנץ' מייחסת חשיבות רבה לקהל הלקוחות הנאמן שלה ופועלת למתן מענה כולל ומקיף לצרכים המגוונים של קהל זה.



במיקומים בהם ישנו ביקוש לכשרות גבוהה נותנת בורגראנץ' מענה. כמו כן, פועלת הרשת ליצירת מגוון רחב של מוצרים חדשים שיתאימו לקהל החרדי ויענו על צרכי הכשרות. הרשת תמשיך לשמור על צביונה המסורתי "



לרשת חמישה סניפים באזור ירושלים: בגילה, במושבה הגרמנית, בקניון מלחה, במעלה אדומים ובפסגת זאב.



רשת בורגראנץ' זיהתה מגמה עולמית של רשתות מזון מהיר בחו"ל בקונספט של Quick Casual המהווה טרנד עולמי, שילוב המקנה שירות מהיר אך בלתי מתפשר על האיכות. רשת בורגראנץ' עושה צעד נוסף במעבר לרשת Quick Casual והפעם מהיבט של עיצוב הסניף. הסניף עוצב בקונספט חדשני המשלב בין אווירת חמימות כפרית הנוצרת על ידי רהיטי העץ ומתחם הישיבה הייחודי לבין אווירה מודרנית וחדשנית, באמצעות בר אופנתי ואמצעי תצוגה מתקדמים .



לרשת בורגראנץ' מספר סניפים בכשרות בית יוסף הממוקמים בטבריה, בני ברק, רמת גן וירושלים – קניון מלחה .



רשת בורגראנץ' מונה כיום 70 סניפים ונמצאת בבעלות איש העסקים יוסי חושינסקי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס