התחרות על האנושיות: מזרחי עולה במקפיין "להישאר בן אדם"

לפני מספר חודשים השיק בנק מזרחי טפחות שירותים ייחודים ללקוחותיו תחת האסטרטגיה "להתקדם ולהישאר בן אדם", קדמה טכנולוגית לצד אנושיות. בקמפיין המשך לאסטרטגיה זו עולה סרט פרסומת בכיכובו של דביר בנדק, בו דביר מציין שלעבור בנק זה ממש פשוט וקורא לצופים להצטרף למזרחי טפחות.

לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "למזרחי טפחות שיעור ההעדפה הגבוה ביותר במערכת הבנקאית והבנק הינו הצומח ביותר במערכת, בנוסף הבנק השכיל להבין כי ללקוחות חשובה הטכנולוגיה אך לא פחות חשוב, שיהיה שם הבנקאי האישי שלהם – בן אדם. אנחנו נמשיך ונפתח טכנולוגיות המקרבות את הלקוח לבנקאי ומאפשרות לו לקבל את השירות בטוב ביותר במערכת הבנקאית גם בעתיד"

אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג