את הכנס תפתח משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי סיגלית הורן-גלפרין, ולאחריה יופיע יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים teenk עם הרצאת פתיחה בנושא ""THE BRAND MOVMENT .
מרצים נוספים: נעם מנלה מומחה לתודעה דיגיטלית בהרצאתו Be Water, חגית מנדס, מנהלת שיווק קוטקס, תתייחס לדור החדש של בנות הנוער יחד פאנל "הקלוזיות" – ליזה ביך, אנג'ל ברנס, אורן גל ושינה היידי.
מיטל פטש כהן וניב כהן מknob music ישוחחו על נושא המוזיקה כמנוע לשינוי, ועופר נוימן מנכ"ל ארגון הנוער הגאה, ידבר על מערכות היחסים בין חברות מסחריות וארגונים חברתיים. הכנס יחתם בשיחה אחת על אחת של סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי וגל גברעם משפיענית בולטת.
סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי מסרה: " כנס שיווק לבני הנוער פותח הצצה לעולם בני הנוער, נעים לגלות שמדובר בדור שמקדם נושאים חברתיים חשובים כמו איכות הסביבה, דימוי גוף חיובי, שיווין בין המינים ועוד. ערכים שיהפכו את השיווק ואת העתיד לטובים יותר".
יניב ויצמן מנכ"ל ובעלים teenk מסר: " נרגש לפגוש שוב את כל אנשי ונשות השיווק שסקרנים בכל שנה לגלות עוד על עולמם הנסתר של בני הנוער ולהבין אותם קצת יותר והשנה נתמקד במה מניע את בני ובנות הנוער, מה האג'נדות שחשובות להם ואיך מותגים וחברות יכולים לקדם אותם יחד".