"שמרית" בקמפיין תדמיתי למגזר החרדי והדתי

"פאקא תעשיות" יוצאת בקמפיין תדמיתי ל"שמרית" – שמרים טריים ומשפר אפייה, באמצעות משרד הפרסום " קרימלובסקי- כהן", בהיקף מדווח של כ- 100,000$.


בסדרת מודעות הקמפיין, תחת הכותרת "אפילו פירורים לא נשארו", מככבות צלחות שונות, אשר עד לא מזמן הכילו מאפים, ונראות כשהן כבר התרוקנו ולא נותרו בהן אפילו הפירורים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט