כוכב הילדים יובל המבולבל יככב בקמפיין למותג דלתות חמדיה מבית חמדיה גרופ

לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה 'אולטרה קוויט
פרו'
של דלתות חמדיה, המבודדות רעשים, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של
כוכב הילדים
יובל המבולבל, בתקציב הנאמד
בכחצי מיליון ₪.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה
קפלן
, תחת המסר : "דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע" והוא יתוקשר בטלוזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות
התצוגה של דלתות חמדיה.

בסרטונים שיעלו השבוע
רואים זוג ישן שנת צהריים כאשר מנוחת הצהריים נקטעת עקב רעשים החודרים לתוך החדר שינה על ידי יובל המבולבל ששר, רוקד ועושה רעשים, עד שמבינים שהרעש מגיע מהדלת הפתוחה , כאשר הדלת
נסגרת מקבלים שקט על ידי בידוד מלא מהרעש. מה שממחיש את איכות דלת החדר
בטכנולוגיית אולטרה קוויט המבודדת רעשים
של דלתות חמדיה.

מדובר, בדלתות לחדרי הבית: אולטרה קוויט פרו
(
ULTRA QUITE PRO ) המבודדות רעשים על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך להפחתת רעשים,
המיועדת לחדרי הבית, יחידות
הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.


ענת פרץ דודי – סמנכ"לית השיווק בקבוצת
חמדיה גרופ
: "הקמפיין
ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות:
השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי לבידוד רעשים של חברת דלתות
חמדיה." לדבריה: "ממחקרים
שביצענו הבנו כי ערך "השקט" הינו ערך
אמיתי וצורך קיומי בתוך הבתים במיוחד בשנתיים האחרונות (תקופת הקורונה), שבהם
בילינו שעות רבות בתוך הבית יחד ושימש לנו יותר מהרגיל כחדר עבודה, לימודים,
משחקים ועוד."

עוד
ציינה פרץ דוידי כי: "הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של דלתות חמדיה משאר השוק ".



אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג