מדובר במהלך
דרמטי בענף הפרסום שסובל בשנים האחרונות מבריחת מוחות ומטרתו שימור וגיוס כוח אדם
איכותי. נראה כי בעתיד הקרוב משרדי פרסום נוספים יצטרפו למהלך.
קרן וייזמן,
סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס: "אם עד לפני מספר שנים,
כרטיס הסיבוס היה נחלתם הבלעדית של עובדי חברות הייטק וחברות גדולות במשק, בשנתיים
האחרונות אנחנו עדים לסחף אדיר של חברות חדשות מענפים שעד כה נמנעו ממתן הטבת
אוכל. המעסיקים מבינים שבעולם העבודה של היום, ההטבות לעובדים הן לא "Nice
to have אלא 'Must have'
בגיוס ושימור עובדים.
סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס: "אם עד לפני מספר שנים,
כרטיס הסיבוס היה נחלתם הבלעדית של עובדי חברות הייטק וחברות גדולות במשק, בשנתיים
האחרונות אנחנו עדים לסחף אדיר של חברות חדשות מענפים שעד כה נמנעו ממתן הטבת
אוכל. המעסיקים מבינים שבעולם העבודה של היום, ההטבות לעובדים הן לא "Nice
to have אלא 'Must have'
בגיוס ושימור עובדים.