בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת והאינטגרציה, פיתחה מערכת מסופונים מתקדמת המשרתת את כ-150 טכנאי השטח של החברה.
המערכת, שכולה פיתוח טכנולוגי פנימי, מקשרת בין מערכות המידע של הארגון למסך ה-web של המסופונים. באמצעות המערכת, הנקראת Beehive ,יכולים טכנאי השטח של בזק בינלאומי לצפות בכל הקריאות הרלוונטיות און ליין, לשבץ עצמם לעבודה, לעדכן זמני טיפול, פרוט עבודות ואספקת ציוד. כל שינוי בהוראות העבודה מלווה בחיווי און ליין למסופון ובהתראת SMS. בנוסף, ניתן לשלוט על המכשירים מרחוק לצרכי תמיכה והדרכה, לשחזר מידע ואפילו לבצע תיקונים וכל זאת ללא צורך באיסוף המכשירים.
המסופון בו משתמשת בזק בינלאומי הינו מסוג PIDION – מדובר למעשה במכשיר סלולארי לכל דבר המשלב יכולות של מכשיר PDA וטלפון סלולארי .בעזרת הדפדפן במכשיר ובתקשורת VPN מאובטחת לשרתי בזק בינלאומי, מתממשק טכנאי השטח למערכת המסופונים וממנה למערכות ה-CRM של הארגון. החידוש של המערכת הוא בווירטואליות שלה. למעשה, סוג המכשיר הסלולארי עצמו או הדפדפן המתחבר למערכת הינם גמישים וניתנים לבחירה בהתאם לנוחות העבודה.
מדובר הלכה למעשה במשרד נייד לכל דבר, המבוסס IP ומייעל את עבודת טכנאי השטח מחד ותורם לשירות לקוחותיה של החברה מאידך. לקוחותיה של בזק בינלאומי, נהנים כתוצאה מהטמעת המערכת משירות מהיר יותר ומטכנאי רלוונטי עם התמחות מקצועית מתאימה, המעודכן בהיסטוריה של שירותי הלקוח על כל השינויים שבה, גם אלו המתרחשים בזמן אמת.
אייל צפריר, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי " אגף הטכנולוגיות של בזק בינלאומי הוא אגף המעודד ומתמחה בפיתוח עצמי של פרויקטים טכנולוגיים ועושה זאת בהצלחה גדולה. פרויקט מערכת המסופונים הינו פרויקט שהיחודיות שלו היא בעולם האינטרנטי שעליו הוא מושתת, בגמישות המרבית אותה הוא מעניק לבזק בינלאומי ועובדיה ובתועלות הרבות אותן הוא מעמיד ללקוחות".