סוסו אנד סאנס , רשת מובילה שצמחה מתוך הרשתות החברתיות, משיקה מהלך מיתוג חדש בקמפיין דיגיטל בהשתתפות לקוחות תחת המסר: diversity כרשת שפונה לכולם מתוך הכלה וקבלת השונה ללא הגדרות וללא תנאים.
תהליך המיתוג כולל לוגו ושפה ויזואלית חדשים הבאים לידי ביטוי באריזות המוצרים ובעיצוב סניפי הרשת ששופצו.
מיתוג וקונספט עיצובי – ריאן לב־ארי, המתמחה ביצירת קונספט ויזואלי למותגי פרימיום
תמונות קמפיין : גל זהבי
במסגרת המהלך סוסו אנד סאנס חברה לקבוצת "ים של חברים", הפועלת למען הגברת המודעות ומיגור תופעת החרם על ילדים ובני נוער, יחד מפרסמים אמנה חברתית למאבק בחרם, וצמידים צבעוניים עם הכיתוב
" די לחרם מפסיקים לשתוק", המחולקים חינם בסניפי הרשת.