שידורים עסקיים ברמת משדרי פריים טיים: אולפני
הרצליה יחד עם Zigdon
Enterprises יציעו את החוויה האיכותית המוכרת מערוצי
הטלוויזיה בכלים חדשים המיועדים לאירועי אונליין במגזר העסקי. הכוונה של אולפני
הרצליה היא להחליף "אירועי זום רגילים" שהפכו מפרוץ
מגיפת הקורונה ל"מדורת השבט" המרכזית של החברות המסחריות, למכונה מתוחכמת
המאפשרת קיום כנסי פרימיום עשירים לאורך כל השנה: כינוסי עובדים,
כינוסי לקוחות, השקת מוצרים, כנסי שותפים, כנסי משקיעים ועוד- במיומנות ומקצוענות
של שידורי ברודקאסט.
המהלך מגיע בעקבות מצוקה גוברת והולכת של חברות
הייטק, ארגונים וחברות ציבוריות אשר בתקופת הקורונה, ובמיוחד במהלך הסגרים, ביקשו
לקיים כנסים וירטואליים, אולם אלו לא התאפשרו בגלל בעיות טכנולוגיות ובשל כך נגרמו
להם לנזקים כלכליים כבדים.
עם הזמן וההבנה שהמגיפה אינה דבר חולף, התגבר
הרצון להעביר את החוויה שהייתה בכנסים הפיזיים, רבי-המשמעות לחברות אלה, לשידורים
הווירטואליים באיכויות של פריים-טיים.
השותפות החדשה מביאה לעולם העסקי בשנת 2022 את הזירה
המקצועית ומאפשרת קיום של אירועים וירטואליים מורכבים, הנשענים על המוניטין הרב
שצברו אולפני הרצליה, והחדשנות אותה מביאה חברת Zigdon Enterprises,
ברף מחירים שגם חברות קטנות מסוגלות לעמוד בו מבלי להתפשר על
האיכות.
הבנת צרכי הלקוח, כלים ליצירת תוכן, אריזה גרפית
ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו על ידי Zigdon Enterprises בשילוב ניסיון רב השנים ויכולות הברודקאסט שמביאים אולפני הרצליה, מייצרים
כלי רב-משמעות בעבור הלקוחות, עם דגש על חווית הלקוח המשתנה.
יואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה: "היכולת הזו, לחבר מאות ואלפי אנשים מכל
רחבי הגלובוס במקום וירטואלי אחד הוא צורך שלא ייעלם גם אם השמיים ייפתחו ויהיה
ניתן לנוע בחופשיות. התקופה הולידה שוק חדש והרגלי עבודה חדשים להם אנחנו יודעים
לתת מענה. כנסים בלייב הם חלק מהפרקטיקה שתלווה אותנו תמיד, ואנו גאים להוביל את
התעשייה הזו יחד עם Zigdon ברמה העולמית."
עומר זיגדון, מנכ"ל Zigdon Enterprises: "אנחנו שמחים לחבור לגוף האייקוני, אולפני הרצליה, ולהמשיך
לתת ללקוחותינו את איכות ההפקה, השידור והחדשנות עמם יוכלו למקסם את האירועים אותם הם רוצים לקיים. אני סמוך ובטוח
שהחיבור הזה מייצר רף חדש של אירועי אונליין ברמה אחרת לגמרי ממה שהורגלנו עד היום
בארץ ובעולם."
שני הגופים בנו יחד צוות משותף שעובד מסביב לשעון לאורך כל ימות השנה,
ולא רק בזמן השידורים, מבצע מחקרים ובוחן מגמות בכדי שהמוצרים אותם הם מספקים יהיו
הרלוונטיים, עדכניים והמקצועיים ביותר בתחום המתפתח הזה- כדי לספק חווית לקוח בלתי
מתפשרת ברוח התקופה. לצד השידור קיימת חטיבת המחקר המודדת את תוצאות האירועים ויכולה
לשקף את הנתונים בזמן אמת.
בין האירועים האחרונים שנעשו על ידי הגופים: כנסים, מפגשי משקיעים
ושידורים עבור Hyundai Cradle,
NOVA, SolarEdge, Arbe Robotics, HP, Forbes, Paskal, קבוצת דן, אוניברסיטת
תל-אביב, התזמורת הפילהרמונית, ISEF, עלם, FIDF,
יחד למען החיל, עיריית תל אביב, עיריית גבעתיים ועוד.