בחברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, ליקטו נתונים המצביעים על היעדים הפופולריים בקרב הישראלים לחופשות בקיץ 2005:
תורכיה ממשיכה להוביל כיעד המועדף ביותר על הישראלים: קלאבים משפחתיים על בסיס הכל כלול משיגים את התמורה הגבוהה ביותר ביחס לעלות.
יעדי יוון ומזרח אירופה לשעבר: פראג, בודפשט וורנה, עדיין אטרקטיביים מאוד לנוסע הישראלי.
ברצלונה מקבלת השנה מקום של כבוד בין בירות אירופה.
אתרי התיירות של קוסטה ברווה וקוסטה דורדה מהווים אף הם מוקד משיכה משמעותי השנה.
ישנה חזרה במספרים גדולים ליעדי ארה"ב וצפון אמריקה ורואים הזמנות שבוצעו הרבה זמן מראש. בגוליבר מייחסים את העלייה בביקוש ליעדים אלה להתחזקות היורו ביחס לדולר (למעט בתקופה האחרונה) והעובדה שאירופה הפכה למאוד יקרה לנוסע הישראלי למרות הקרבה שלה לישראל.
הפלגות נופש – בגוליבר צופים כי השנה יחול גידול משמעותי במספר הנופשים בתחום זה. מתוך אמונה בתחום הכניסו לאחרונה באתר גוליבר מודול חדש המאפשר להזמין הפלגות נופש מישראל לחופי הים התיכון וליעדים פופולריים אחרים בעולם דוגמת האיים הקריביים, אלסקה, אירופה ועוד.
טיולים מאורגנים– ללא ספק חלה התעוררות גם בתחום הזה וישנה חזרה בולטת לטיול המאורגן או המאורגן לנוסע העצמאי במתכונת של טיולי Low Cost (טיולים קצרים מבוססי צ'רטר). היעדים המובילים הם יעדי המזרח הרחוק וצפון אמריקה.
צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מוסיף כי לגבי נופש בישראל, השנה מתברר, יותר מבשנים קודמות, שהנוסע הישראלי נופש יותר מפעם אחת בשנה. קרפל: "אתרי התיירות והמלונות בישראל ובסיני יהיו הקיץ מלאים בנופשים ישראלים".
צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר